Path of Exile 2 otrzyma rozbudowany endgame. „To obowiązkowe”
Będą co najmniej mapy.
Reżyser Path of Exile 2 przyznał, że nie wyobraża sobie, by wydać grę action-RPG bez rozbudowanego systemu endgame. Tego nie zabraknie więc i w nadchodzącej produkcji, choćby w postaci eksploracji map rodem z „jedynki”.
Wypowiedź Jonathana Rogersa padła w rozmowie z popularnym streamerem „wudijo”. Ten specjalizuje się głównie w Diablo 4, gdzie atrakcje dla rozbudowanych postaci są raczej skromne. Warto jednak pamiętać, że PoE 2 zadebiutuje najpierw we wczesnym dostępie, więc zakres treści będzie na początku ograniczony.
- Z pewnością nie będzie tyle zawartości, co w Path of Exile 2 - przyznał reżyser. Można więc spodziewać się systemu map w ramach endgame’u, który będzie w dużej mierze przypominał system z pierwszej gry. Do tego „kilka innych rzeczy na boku”, których deweloper nie chciał ujawnić.
Już jednak w pełnej wersji „z pewnością będzie bardzo dużo treści endgame” - zapewnił Rogers. - Na pewno zdajemy sobie sprawę, że nie można wydać gry action-RPG bez ogromnej zawartości tego typu. To obowiązkowe. Jesteśmy tego bardzo, bardzo świadomi.
- Potrzeba nie tylko wielkich endgame’owych potyczek, ale także różnorodnych innych rzeczy do zrobienia pomiędzy - ciągnął przedstawiciel Grinding Gear Games. - Różne rodzaje równoległych aktywności. Nie uznam gry za kompletną, jeśli na premierę nie będzie wielu rzeczy tego typu.
Path of Exile 2 rozpocznie okres wczesnego dostępu 7 czerwca obecnego roku. W planach jest przeniesienie do „dwójki” także treści z PoE1 jeszcze przed startem, ale Rogers ostrzegł, że deweloperzy mogą nie zdążyć i postawią na późniejsze aktualizacje.
- Ale moim zdaniem to w porządku, ponieważ kampania jest nowa i samo przejście tej zawartości zajmie ludziom bardzo dużo czasu - zapewnił.