Skip to main content

Pathfinder: Kingmaker - ambitne RPG z sukcesem na Kickstarze

Pozyskano 500 tys. dolarów.

Na kilkanaście dni przed zakończeniem kampanii, rosyjskie studio Owlcat Games pozyskało na Kickstarterze zakładane 500 tysięcy dolarów, potrzebne na produkcję Pathfinder: Kingmaker.

Tym samym deweloperzy mają otwartą drogę, by w drugiej połowie przyszłego roku wydać ambitną, izometryczną grę RPG, inspirowaną wielkimi klasykami gatunku, takimi jak Baldur's Gate, Fallout czy Arcanum.

Magus - klasa za 600 tys. dolarów

Obecnie gracze zobowiązali się wpłacić niecałe 527 tysięcy dolarów. Najbliższy cel dodatkowy - za 550 tys. dol. - to rozbudowany system obozowiska podczas wędrówki, z ustalaniem wartowników czy wysyłaniem łowców na polowania.

Jeśli uda się pozyskać 600 tys. dolarów, twórcy przygotują kolejną klasę postaci - Magusa. Ten posługuje się magią, ale świetnie radzi sobie także z bronią białą. Obrazowy przykład twórców: wiedźmin Geralt lub rycerze Jedi.

Kampania ma wystarczyć na minimum 40 godzin - a nawet dwukrotnie więcej, jeśli zajmiemy się zadaniami pobocznymi. Rozpoczniemy od stworzenia postaci, którą poprowadzimy w opowieści obejmującej pięć wirtualnych lat.

Ważnym elementem Pathfinder: Kingmaker będzie zarządzanie własnym królestwem. Podążając jedną z sześciu „przygodowych” ścieżek natkniemy się na setki wydarzeń losowych, ukończymy 100 projektów państwowych i podbijemy 14 dodatkowych regionów.

Spojrzenie na postacie, animacje i ekwipunekZobacz na YouTube

Do tego oczywiście zestaw postaci niezależnych z własnymi osobowościami do przyłączenia do drużyny, budowa fortecy, miast i społeczności i zestaw zasad bazujących na trzeciej edycji Dungeons & Dragons.

Jedyną potwierdzoną platformą docelową dla Pathfinder: Kingmaker pozostaje PC.

Zobacz także