Pedestrian - Ulice: plansze od 11 do 15
Plansze na bluszczu, jak nałożyć.
Po przejściu pierwszych dziesięciu plansz w obszarze Ulice pora na dokończenie zagadki centralnego pokoju. Wybieramy się po kabel, a potem po ostatni przedmiot.
Na screenach pokazujemy poprawny układ fragmentów plansz w poszczególnych momentach.
Plansza 11
Przeciągnij planszę, na której stoisz, na fragment planszy z kluczem. Zabierz klucz, potem połącz linią fragment z tym, na którym zaczynałeś. Przejdź tam po drabinie. Następnie znów przeciągnij fragment planszy, tym razem na ten z zamkniętymi drzwiami (1). Otworzysz je zdobytym kluczem.
Przeciągnij skrzynię do pokoju po lewej, zostaw ją na trampolinie, a potem wróć w prawo i włącz przycisk. Dzięki temu zablokujesz laser i przeskoczysz po kabel. Idź z nim do wyjścia.
Plansza 12
Przesuń plansze tak, by ta część, na której stoisz, była w środku. Następnie przesuń ją tak, żeby wejście pokrywało się z kluczem wyżej (2). Weź klucz, lecz nie opadaj na niższy poziom. Zamiast tego poczekaj, przesuń plansze z powrotem i zejdź z kluczem po drabinie niżej.
Potem przesuń fragment z postacią niżej i wyjdź na dolnej części planszy, a następnie używaj drabin i przechodź nimy - łącząc przejścia - tak, by dotrzeć do części z pustym wejściem po prawej stronie - które przesuniesz na panel z wyjściem i przedmiotem do zabrania.
Plansza 13 - panel centralny (rozwiązanie)
Gdy masz już wszystkie przedmioty, musisz tylko użyć klucza, by otworzyć drzwi (3) i połączyć gniazdka kablem. Okrągły element przenieś do GameBoya poniżej i zostaw go w jednym z pól. Jeśli nie możesz gdzieś wskoczyć, skorzystaj ze skrzynki, którą też zdobyłeś. W ten sposób otworzysz nowe wyjście z tego panelu.
Plansza 14
Tutaj po prostu wciśnij przycisk, by przesunąć blokadę i idź do wyjścia po prawej stronie.
Plansza 15
Trafiasz z powrotem do metra. Ustaw liczbę 748 na ekranie, jak pokazuje wskazówka (4). Następnie uruchom metro, a trafisz do kolejnej lokacji.
Następnie: Pedestrian - Kampus: plansze od 1 do 7
Spis treści: The Pedestrian - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Pedestrian - Ulice: plansze od 1 do 10