Pedro Pascal wystąpił w reklamie gry mobilnej
Debiut w roli detektywa.
Wygląda na to, że Pedro Pascal na dobre wkręcił się w świat gier. Tym razem aktor wystąpił w reklamie mobilnego Merge Mansion.
Artysta - aktualnie znany najbardziej z roli Joela w serialu „The Last of Us” - wcielił się w postać Tima Rockforda, detektywa wynajętego do zbadania tajemniczej posiadłości. W krótkim spocie oglądamy serię całkiem zgrabnie sklejonych scen prezentujących mroki domostwa oraz okolic. Całości towarzyszy oczywiście enigmatyczna narracja głównego bohatera.
Jak łatwo się domyślić, sama rozgrywka nijak ma się do treści przedstawionych w reklamie. Merge Mansion to bowiem mobilna gra free-to-play z elementami mikropłatności, polegająca na eksploracji świata, rozwijaniu tytułowej posiadłości i prostej mini-grze w łączenie trzech tych samych elementów. Tytuł pobierzemy na telefony z systemem Android i iOS.
Niezależnie jednak od naszego stosunku do produkcji mobilnych, należy przyznać, że reklama robi wrażenie. Pedro Pascal może pochwalić się kolejnym wpisem do swojego bogatego portfolio, a twórcy gry niezwykłym sukcesem marketingowym. W ciągu trzech dni materiał obejrzało ponad 6 milionów użytkowników.
Nawiązując jednak do innych, odrobinę popularniejszych ról aktora, warto przypomnieć, że dziś zadebiutował ostatni odcinek serialu „The Last of Us”. Zgodnie z przewidywaniami Belli Ramsay - aktorki odgrywającej rolę Ellie - finał opowieści wywołał w sieci sporo dyskusji.
To równocześnie nie pierwszy z nietypowych projektów aktora. W jednym z odcinków satyrycznego programu Saturday Night Live Pedro Pascal wystąpił w roli Mario. Całość skeczu przygotowano w stylu „The Last of Us”, a zadaniem wąsatego hydraulika było zabranie księżniczki Peach na Rainbow Road.