Pełna wersja symulatora Take On Mars ukaże się w czerwcu
Ujawniono plany na ten rok.
Studio Bohemia Interactive opublikowało harmonogram prac nad symulatorem Take On Mars. Pełna wersja tej produkcji zadebiutuje w czerwcu, tylko na PC. Testy beta rozpoczną się w kwietniu.
Od 1 sierpnia ubiegłego roku projekt dostępny jest w programie Early Access na Steamie. W grze wcielamy się w astronautę podbijającego tytułową planetę - także za pomocą zdalnie sterowanych łazików.
Jeszcze na styczeń planowane jest wprowadzenie modułu kooperacji - zaczniemy od prostego lądownika, drukarki 3D i skromnych zasobów.
W lutym w grze pojawi się sieciowa rywalizacja, gdzie gracze będą konkurować o surowce. W tym samym miesiącu twórcy zaimplementują kompletne elementy sztuki przetrwania, takie jak pożywienie, woda, ciepło, sen, promieniowanie czy możliwość sadzenia roślin.
Bazę zbudujemy za pomocą paneli, które umieścimy w odpowiednich miejscach, tworząc ściany i sufity. Zadbamy o odpowiednią atmosferę, zasadzimy roślinki, a po czasie zbierzemy także plony.
Marzec zakończy się dodatkiem w postaci kampanii fabularnej, opowiadającej o załogowej misji na Marsa. W kwietniu gra wkroczy w fazę testów beta, a cały miesiąc zostanie przeznaczony na poprawki, usuwanie błędów i szlifowanie szczegółów.
Następnie - pod koniec maja - deweloperzy dodadzą samouczki w formie materiałów wideo. Pełna wersja planowana jest na czerwiec.