Phasmophobia - wszystkie duchy: słabe i mocne strony
Cechy każdego ducha.
Duchy w grze Phasmophobia mają różne cechy, które je wyróżniają. Zazwyczaj jedna z tych cech jest pozytywna dla graczy, a druga stanowi jakieś zagrożenie.
Właśnie na tej stronie wymieniamy wszystkie mocne i słabe strony różnych rodzajów duchów. Niektóre z nich mogą nawet pomóc wam rozpoznać, z jakim duchem macie do czynienia.
Banshee
- Poluje tylko na jednego gracza
- Krucyfiks zmniejsza poziom agresji ducha
Demon
- Atakuje częściej niż inne duchy
- Używanie tablicy Oujia przy tym duchu nie zmniejsza Sanity
Jinn
- Przyspiesza, gdy jego cel jest daleko
- Wyłączanie urządzeń elektrycznych blokuje jego moce
Mare
- Szczególnie niebezpieczna w ciemności
- Włączanie świateł ją osłabia
Oni
- Porusza przedmiotami i uaktywnia się najbardziej przy dużej grupie ludzi
- Z racji na powyższą cechę, łatwo go zidentyfikować
Phantom
- Zrobienie mu zdjęcia sprawia, że na chwilę znika
- Patrzenie na niego znacznie obniża Sanity
Poltergeist
- Może rzucać wieloma przedmiotami naraz
- Niegroźny w pustym pomieszczeniu
Revenant
- Porusza się szybko, gdy ściga ofiarę
- Jeśli cel się schowa, Revenant zwalnia
Shade
- Nieśmiały, daje mało znaków
- Uaktywnia się i zaczyna polować przy jednej osobie
Spirit
- Smudge Sticks na długo powstrzymują atak
Wraith
- Nie zostawia śladów
- Wrażliwy na sól
Yurei
- Mocniej obniża Sanity graczy
- Użycie Smudge Sticks w nawiedzanym pokoju powstrzymuje go na dłuższą chwilę
Powyższe cechy przydadzą się, gdy po zidentyfikowaniu ducha chcecie jeszcze wykonywać cele opcjonalne. Pomogą dobrać odpowiednie przedmioty do osłabiania czy spowalaniania duchów albo zapobiegania atakom.
Poprzednio: Phasmophobia - lista dowodów na wszystkie duchy
Spis treści: Phasmophobia - poradnik i najlepsze porady
Następnie: Phasmophobia - jak wyłączyć alarm w samochodzie