Phil Spencer musiał walczyć o Game Passa - pracownicy Microsoftu nie wierzyli w projekt
„Nie przyjmował odmowy”.
Personel Microsoftu nie był przekonany do pomysłu Xbox Game Pass. Phil Spencer, szef działu Xbox, musiał bronić projekt przed współpracownikami i podwładnymi.
Szczegóły powstawania usługi ujawnił Richard Irving, były dyrektor ds. produktu w koncernie z Redmont. Fragmenty wywiadu z Wall Street Journal cytuje WCCFTech.
„Na spotkaniach wszyscy przytaczali argumenty, dlaczego Game Pass nie zadziała. Wydawcy nie chcieli brać udziału w projekcie, albo okazywało się, że potencjalne koszty przerastały zyski. Phil nie przyjmował odmowy i zawsze szukał sposobu na rozwiązanie problemu” - tłumaczy Irving.
Ostatecznie usługa okazała się sukcesem. Przypomnijmy, że według informacji prasowej z ubiegłego miesiąca, Xbox Game Pass ma już ponad 25 milionów użytkowników.