Skip to main content

Phil Spencer: Xbox Game Pass korzystnie wpłynie na gry dla pojedynczego gracza

Usługa Microsoftu szansą dla gier typu single-player.

Phil Spencer, szef działu Xbox w Microsofcie wypowiedział się na Twitterze o usłudze Xbox Game Pass, czyli subskrypcji dającej dostęp do dużych tytułów w dniu premiery. Spencer uważa, że może ona uratować produkcje skupiające się na rozgrywce dla pojedynczego gracza.

Użytkownicy Twittera zadali Philowi Spencerowi pytania na temat wizji i najbliższej przyszłości usługi.

Zapytany o to, czy Xbox Game Pass jest po prostu korzystną subskrypcją, czy raczej możliwością odkrywania nowych doświadczeń, Spencer uznał, że obie odpowiedzi są prawdziwe.

„Dla mnie wartość tej usługi jest oczywista - pomysł na nowy model, który może prowadzić do większej kreatywności. Zwłaszcza dla gier typu single-player” - napisał na Twitterze.

Wspomniał także o zewnętrznych studiach, które obserwują poczynania Microsoftu dotyczące Xbox Game Pass. Działania firmy mają zadecydować o ich podejściu do usługi w przyszłości.

„Jesteśmy otwarci na studia, które chcą dowiedzieć się, jaka będzie przyszłość po naszym ostatnim komunikacie. Rozpoczniemy współpracując z wewnętrznym studiem, ale naszym celem jest stworzenie modelu dla większej liczby zespołów deweloperskich.”

Począwszy od Sea of Thieves od Rare Studios, które ma ukazać się 20 marca, wszystkie gry wydane przez Microsoft będą dostępne dla subskrybentów usługi Xbox Game Pass. Otrzymają je w dzień premiery bez dodatkowych opłat.

Zobacz także