"Phil, zróbmy to!" - twórca Scalebound jest nadal zainteresowany projektem
Grę skasowano lata temu.
Studio PlatinumGames wyraziło zainteresowanie powrotem do pomysłu na grę akcji Scalebound ze smokami w rolach głównych. Tytuł kilka lat temu planowano na konsole Xbox.
Projekt ostatecznie anulowano, lecz teraz do tematu wrócili szef japońskiego studia - Atsushi Inaba - oraz wiceprezes - Hideki Kamiya. Twórców zapytano o pechową produkcję.
- Kamiya zawsze chciał zrobić Scalebound. Chcielibyśmy więc poważnie porozmawiać z Microsoftem - przyznał ten pierwszy w rozmowie z IGN.
- Spędziliśmy przy tej grze sporo czasu, a przetrzymywanie jej w obecnym stanie nie ma dla Microsoftu sensu i chcielibyśmy coś z tym zrobić. Phil! Zróbmy to razem! - śmieje się Kamiya, w przeszłości reżyser tytułu.
Phil Spencer - o nim mowa - ostatnio na temat Scalebound wypowiadał się w 2020 roku, gdy potwierdzał po raz kolejny, że gra nie powstaje. Jak jednak dodał, nie ma absolutnie żadnych pretensji do PlatinumGames.
Kamiya mówił w przeszłości, że jego studio nie było wystarczająco doświadczone w pracach na silniku Unreal Engine, a dodatkowe trudności sprawiały deweloperom elementy sieciowe.
- Przepraszam graczy, którzy czekali na tytuł. Co więcej, przepraszam Microsoft, który zaufał nam jako partnerowi biznesowemu. Przepraszam zarówno jako twórca, jaki i członek PlatinumGames.