„Piękne pustkowia” w The Last of Us - Dziennik deweloperski
Twórcy z Naughty Dog opowiadają tworzeniu świata.
Studio Naughty Dog opublikowało nowy dziennik deweloperski, w którym twórcy opowiadają o procesie tworzenia świata przedstawionego w The Last of Us.
- The Last of Us to w dużej mierze opowieść o kontraście - mówi Neil Druckman, dyrektor kreatywny w Naughty Dog. - Mroczna tematyka, zestawiona z estetyką, która według nas jest piękna. Jest coś urzekającego w naturze, odzyskującej swoje terytoria.
- Świat, który stworzyliśmy to w rzeczywistości kolejny bohater. Co stało się 20 lat po zagładzie ludzkości, gdy nikt nie dba o otoczenie? - pyta retorycznie Philip Kovats, odpowiedzialny za oprawę dźwiękową.
The Last of Us ukaże się 14 czerwca, wyłącznie na PlayStation 3, w pełnej polskiej wersji językowej.
Zobacz także naszą zapowiedź The Last of Us.