Pierwsza łatka Deus Ex: Rozłam Ludzkości naprawia drobne błędy
Oraz większe awarie.
Deweloperzy ze studia Eidos Montréal opublikowali wczoraj wieczorem pierwszą łatkę dla gry akcji Deus Ex: Mankind Divided, reperując szereg wykrytych przez graczy błędów.
Tytuł jest teraz w wersji „v1.0 build 524.7”, a aktualizacja obejmuje kluczowe usterki, na które użytkownicy narzekali zaraz po premierze produkcji.
Jak wynika z opublikowanej listy zmian i poprawek, zajęto się między innymi mało konkretnymi „kłopotami z zewnętrznym oprogramowaniem wpływającym na działanie gry”.
Pozbyto się także ważniejszych błędów, jak powrót do pulpitu zaraz po wyświetlaniu logo po włączeniu tytułu, a także po wyświetleniu przerywnika po zakończeniu pierwszej misji, przy pierwszej wizycie w Pradze.
Do tego poprawne wyświetlanie ustawień osi myszy w opcjach menu. Nie ma za to wzmianki o sprzętowej akceleracji kursora, co nadal przekłada się na wyjątkow wysoką czułość myszy w grze.
W komunikacie na Steamie twórcy dodają po raz kolejny, że większość problemów z wydajnością wynika z włączania zbyt wysokich ustawień grafiki, zwłaszcza wygładzania krawędzi MSAA.
„Zalecamy, by gracze o rekomendowanej konfiguracji sprzętowej zaczynali od wysokich ustawień i wyłączonego MSAA, a dopiero później dostosowywali opcje do własnych upodobań” - czytamy.
Zaktualizowano również listę znanych błędów, którymi zajmują się twórcy. To między innymi wspomniana czułość myszy, ale także nietypowe zachowanie głównego bohatera na schodach i wzniesieniach czy kłopoty z formatem obrazu 21:9.