Pierwsza złamała Denuvo. Teraz „Empress” założyła sektę
1 tys. dolarów za członkostwo.
„Empress” uchodzi za ostatnią osobę zdolną do złamania obecnej wersji zabezpieczeń Denuvo. Teraz tajemnicza kobieta postanowiła założyć... sektę. Cena za dołączenie do grona członków? 1 tysiąc dolarów.
Tożsamość crackerki pozostaje oczywiście tajemnicą. Jej „komunikaty” publikowane w plikach NFO towarzyszących złamanym grom zawsze słynęły z „manifestów”, pełnych - delikatnie pisząc - kontrowersyjnych tez na temat życia, religii, płci i duszy. Po dłuższym okresie nieaktywności, w lutym wróciła ze złamaną kopią Hogwarts Legacy i kolejną porcją tekstu.
Osoby zainteresowane zdobyciem większej porcji takich treści mogą teraz dołączyć do kultu Empress, co jest chyba pierwszą organizacją tego typu otwarcie zapraszającą członków w sieci. Wystarczy skromne wpisowe na poziomie 1 tysiąca dolarów, by otrzymać dożywotni dostęp.
„Czy zastanawialiście się kiedyś, jaki jest prawdziwy sens życia i dlaczego się urodziliście?” - czytamy w komunikacie opublikowanym na oficjalnym kanale w aplikacji Telegram. „Czy zastanawialiście się, dlaczego ludzie rodzą się po to, by na końcu umrzeć? Czy zastanawialiście się, czy duchy istnieją naprawdę? Czy istnieje Bóg? Czy istnieje DUSZA?”
„Jestem naturalnie utalentowana i błogosławiona »CZYSTĄ WIEDZĄ«, która obejmuje całą bazę danych stworzenia. Dzięki mojej wyjątkowej inteligencji w pełni zcrackowałam życie, tak samo, jak zcrackowała Denuvo” - napisano dalej.
Dołączający do kultu mogą liczyć na nauczenie się „wszystkiego” na temat życia, od „kompletnych podstaw” do „najbardziej zaawansowanych” i „nadprzyrodzonych” faktów, których „zwykła” ludzkość rzekomo nie jest w stanie pojąć.
Jak na Empress przystało, nie jest do końca jasne, czy mamy do czynienia z poważnym pomysłem, czy też z „humorystyczną” próbą sfinansowania dalszej działalności crackerskiej, związanej z grami wideo, a nie z tajemnicami wszechświata. Reakcje pod postem na Telegramie wskazują raczej na to, że inicjatywy nie przyjęto zbyt poważnie.
Sama zainteresowana nie stroni od „kreatywnych” pomysłów tego typu. Dla przykładu, w 2021 roku - po głośnym wywiadzie w magazynie Wired - najprawdopodobniej upozorowała własne aresztowanie, co było częścią szerszego konfliktu z „FitGirl”, z którym (lub którą) Empress od dawna pozostaje w nie najlepszych stosunkach.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.