Skip to main content

Pierwsze demo technologiczne i screen z Torment: Tides of Numenera

AKTUALIZACJA: Chris Avellone dołączył do zespołu.

Aktualizacja: Zgodnie z obietnicą, po osiągnięciu poziomu 3,5 mln dol., do zespołu projektantów dołaczył Chris Avellone. Twórcy Torment: Tides of Numenera stworzą także kolejny poziom - 8th Fathom of the Castoff's Labyrinth - odblokowany po zdobyciu 10 tys. fanów na Facebooku. Do końca zbiórki na Kickstarterze pozostało 40 godzin.

Chris Avellone to uznany projektant i autor scenariuszów. Pracę w banży gier wideo zaczynał od Interplay, gdzie odpowiadał m.in. za Fallout 2, Planescape: Torment i Icewind Dale. Obecnie współpracuje także przy drugim tytule studia InXile Entertainment - Wasteland 2.

Autorzy Tides of Numenera opublikowali również drugi screen z gry, dokument projektowy oraz film, w którym wyjaśniają system walki.

Oryginalna wiadomość: Studio InXile Entertainment opublikowało krótkie demo technologiczne z Torment: Tides of Numenera, stworzone na bazie silnika Unity. Krótki film prezentuje pierwszy screen z gry i elementy oświetlenia. Twórcy poinformowali także o przesunięciu planowanej daty premiery.

„Wielu z was pytało, czy niespodziewanie duże zainteresowanie przełoży się na datę premiery” - czytamy w najnowszej aktualizacji, opublikowanej w serwisie Kickstarter. „I choć nie wiemy jeszcze, jak ukształtuje się ostateczny budżet, pewne jest, że będziemy potrzebowali kilku miesięcy więcej, niż planowana pierwotnie premiera - w grudniu 2014 roku.”

Twórcy muszą mieć więcej czasu na dokończenie wszystkich celów dodatkowych. Przypomnijmy, że pierwotnie planowano zebrać 900 tys. dol., lecz na konta producentów trafi ponad 3,3 mln dol., a zbiórka pieniędzy potrwa jeszcze 3 dni. W międzyczasie przy projekcie zaangażowano dodatkowych autorów, zapowiedziano kolejne lokacje i postacie.

Ostatnim z osiągniętych celów dodatkowych jest angaż Pata Rothfussa. Autor stworzy historię jednego z towarzyszy oraz scenariusz komiksu. Studio InXile Entertainment zapowiedziało także kolejną porcję rozszerzonych założeń, które zostaną odblokowane przy zebraniu ponad 3,5 mln dol. W tym momencie do grupy projektantów dołączy Chris Avellone.

Po osiągnięciu poziomu 4,5 mln dol. powstanie twierdza dla gracza, a 4,25 mln zapewni dłuższą fabułę. Do końca zbiórki zostały tylko 3 dni, więc zrealizowanie wszystkich planów jest wątpliwe, ale twórcy mogą zdecydować się na dalszą kampanię, nawet po zakończeniu akcji na Kickstarterze.

Torment: Tides of Numenera, czyli „duchowy spadkobierca” klasycznego RPG Planescape: Torment, rozgrywa się w świecie stworzonym przez Monte Cooka. Za prace nad grą odpowiada twórca pierwszej części serii - Colin McComb.

Zobacz na YouTube

Zobacz także