Pierwsze fragmenty rozgrywki z Underworld Ascendant
Walka ze szkieletami.
Serwis IGN opublikował materiał zawierający pierwsze fragmenty rozgrywki ze sfinansowanej na Kickstarterze gry Underworld Ascendant.
Udostępniony film jest wywiadem z twórcami produkcji - Paulem Neurathem i Warrenem Spectorem - który ozdobiono nie pokazywanym dotąd gameplayem.
W zaprezentowanych ujęciach - pochodzących z wczesnej wersji alfa - bohater przemierza rozległą podziemną lokację, stawiając czoła ożywionym szkieletom.
W oczy rzuca się oprawa graficzna, która wygląda bardziej plastycznie i kolorowo. W ten sposób autorzy chcieli nawiązać do klasyki gatunku RPG w światach fantasy i odciąć się od funkcjonującego obecnie trendu realizmu.
Wydarzenia w grze będziemy obserwować w perspektywie pierwszej osoby. Produkcja stawiać ma w pierwszej kolejności na swobodę i wolność wyboru w doborze ścieżki prowadzącej do celu.
Nie zabraknie licznych elementów ekwipunku oraz punktów doświadczenia. Do dyspozycji graczy oddane zostaną trzy klasy postaci - wojownik, mag i łotrzyk.
Nad projektem pracuje grupa doświadczonych deweloperów. W zespole poza wspomnianymi Warrenem Spectorem i Paulem Neurathem (twórcą oryginalnego Ultima Underworld) znajduje się Nate Wells, w przeszłości odpowiedzialny za grafikę BioShock, BioShock Infinite i The Last of Us.
Underworld Ascendant powinno ukazać się na PC pod koniec tego roku.