Skip to main content

Pierwsze szczątkowe informacje o Pro Evolution Soccer 2014

Zupełnie nowy silnik, bazujący na Fox Engine.

Kolejna odsłona piłkarskiej serii Pro Evolution Soccer wprowadza do gry zupełnie nowy silnik, dzięki któremu grafika ma wyglądać „fotorealistycznie”, a fizyka postaci i piłki wreszcie przestać bazować na kodzie, który stworzono jeszcze za czasów PlayStation 2 - wyczytać można w pierwszej zapowiedzi Pro Evolution Soccer 2014, którą opublikował zagraniczny magazyn Edge.

Nowy silnik to bardzo mocno zmodyfikowana wersja Fox Engine - tak bardzo, że twórcy nie używają już nawet tej nazwy. Fox Engine pierwotnie powstał w studiu Hideo Kojimy, Kojima Productions, i napędza niewydane jeszcze Metal Gear Solid: Ground Zeroes.

Stary silnik wylatuje z boiska

Wraz z poprawą oprawy graficznej, słyszymy obietnice wprowadzenia bardziej realistycznej fizyki. Piłkarze, gdy się ze sobą zderzą, zachowają się w sposób wiarygodniejszy niż dotychczas. Każda kończyna ma mieć inną wagę, na bieżąco mają być liczne dziesiątki rozmaitych parametrów. Opis tej nowości bardzo przypomina wprowadzony kilka lat temu w serii FIFA Impact Engine.

W tekście pojawia się również wzmianka o możliwości wydania postaciom sterowanym przez sztuczną inteligencję konkretnych dyrektyw, gdy znajdą się w określonym sektorze boiska.

Na daną chwilę nie wiadomo, na jakie platformy ukaże się gra.

Dzięki, Winning Eleven Blog.

Zobacz także