Skip to main content

Pierwsze screeny Underworld Ascendant prezentują klasyczny styl

Oprawa od współtwórcy BioShocka.

Sfinansowana na Kickstarterze gra Underworld Ascendant pochwaliła się pierwszymi screenami, prezentującymi oprawę nawiązującą do klasyki gatunku RPG w światach fantasy.

„W telewizji, filmach i grach mamy obecnie trend realizmu, w którym fantasy musi stawiać na autentyczną oprawę” - komentuje dyrektor artystyczny gry, Nate Wells.

„W Underworld Ascendant chcę przywrócić coś bardziej kapryśnego i mniej zamyślonego” - dodaje obrazowo doświadczony deweloper, odpowiedzialny w przeszłości za grafikę BioShock, BioShock Infinite czy The Last of Us.

Efektem jest bardziej plastyczny i kolorowy wygląd, ale bez zacięcia rodem z kreskówek. Całość ma przypominać ołowiane figurki z gier bitewnych.

Underworld Ascendant ma ukazać się pod koniec tego roku, stawiając w pierwszej kolejności na swobodę i wolność wyborów w doborze ścieżki prowadzącej do celu.

Akcję będziemy obserwować w perspektywie pierwszej osoby. Nie zabraknie licznych elementów ekwipunku i punktów doświadczenia. Trzy dostępne klasy to wojownik, mag i łotrzyk, ale gracze będą mogli swobodnie dobierać umiejętności.

W planach są dynamiczne frakcje, bogaty świat, trzy klasy postaci oraz kluczowy „silnik improwizacji”, umożliwiający wykonywanie zadań na wiele sposobów.

Za prace odpowiada grupa weteranów. Poza wspomnianym Wellsem jest też nadzorujący prace Paul Neurath, czyli twórca oryginalego Ultima Underworld, dla którego Underworld Ascendant jest „duchowym następcą”. Prace wspomaga też sam Warren Spector.

Zobacz także