Pierwszy odcinek trybu fabularnego The Long Dark debiutuje wiosną
Jest też spora aktualizacja.
Niezależny symulator przetrwania w mroźnej dziczy - The Long Dark - otrzyma wiosną przyszłego roku pierwszy odcinek trybu fabularnego, zapewniające około 3-4 godziny rozgrywki.
Odpowiedzialne za prace Hinterland Studio zapewnia na łamach serwisu IGN, że łącznie epizody zaoferują 10-12 godzin zabawy, a wiosenna premiera opowieści poniesie także cenę produkcji na Steamie i Xbox One.
Tryb fabularny zapowiadano jeszcze podczas zbiórki na Kickstarterze, we wrześniu 2013 roku. Wcielimy się na przemian w pilota Willa Mackenzie oraz w dr Astrid Greenwood, starających się przetrwać skutki geomagnetycznej katastrofy, która zrujnowała niemal całą technologię w Stanach Zjednoczonych.
Opowieść rozegra się na wszystkich dostępnych obszarach produkcji, w tym w 25-30 procentach w całkiem nowych lokacjach. Po śmierci nie będziemy już musieli zaczynać od początku, dzięki systemowi punktów kontrolnych.
Tymczasem sandboksowy tryb swobodnej rozgrywki wzbogacił się wczoraj o kolejną aktualizację. Najważniejsza nowość to region Timberwolf Mountain, niemal pozbawiony schronień zbudowanych przez ludzi.
Do tego opcja wspinania się po linach i spadania z nich, pistolet sygnałowy do straszenia niedźwiedzi i innych zwierząt, ekran statystyk, dziennik śmiałka z podsumowaniem poczynań, czyszczenie broni, realistyczne celowanie, usprawniony model wiatru czy dodatkowe animacje i modele.
Nudzisz się? Zobacz także: