Piętnaście minut rozgrywki z nowej odsłony serii Hitman
Pełna misja w Paryżu.
Studio Io-Interactive opublikowało obszerny materiał z rozgrywki w nowej odsłonie serii Hitman, prezentując piętnaście minut misji w Paryżu.
„Wideo koncentruje się na podstawowych elementach: kreatywnym skradaniu, przebraniach, kryciu się w tłumie i swobodzie w wyborze podejścia do celu” - czytamy w opisie.
Celem w misji „Showstopper” jest Viktor Novikov - oligarcha i milioner, ale także lider organizacji szpiegowskiej o nazwie IAGO. Akcja toczy się na pokazie mody, a mężczyzna jest dobrze chroniony: wszędzie kręci się pełno ochroniarzy.
Przed rozpoczęciem każdego scenariusza Diana krótko opisze zadanie, a gracz będzie mógł wybrać dowolne wyposażenie - zapewnia narrator filmu.
„W Hitman duże znaczenie ma słuchanie i eksplorowanie” - słyszymy dalej. Agent 47 przechodzi przed obiektywem kamery, co irytuje prezenterkę lokalnej telewizji. Jeśli jednak zachowalibyśmy się grzeczniej, moglibyśmy podsłuchać interesujące informacje na temat Novikova.
Zobacz: Hitman - poradnik i opis przejścia
Agent 47 ma oficjalne zaproszenie, więc może swobodnie poruszać się na ogólnie dostępnym terenie. Nie brakuje oczywiście chronionych obszarów, a bohater może przeskakiwać płoty czy wspinać się po rynnach, by dotrzeć w bardziej interesujące miejsca.
Pałac, na terenie którego zorganizowano pokaz mody, pełen jest śmiertelnych pułapek, z których można skorzystać: gazowa lampa na tarasie, wybuchowa beczka czy spadający na głowę głośnik i żyrandol.
Widać także, że powraca imponujący system tłumu, znany już z poprzedniej odsłony serii - teraz jeszcze bardziej rozbudowany. Jest też podkreślający interesujące obiekty tryb Instynktu.
Agent 47 zdobywa wkrótce przebranie stylisty, co umożliwia swobodne przemieszczanie się po nowych pomieszczeniach w Pałacu. Jeszcze lepszy kamuflaż i dostęp zapewnia strój kelnera, ale niektóre postacie mogą przejrzeć nasze przebranie.
Całość kończy się na zrzuceniu ogromnej instalacji świetlnej prosto na głowę Novikova. Ups.
Produkcja debiutuje 8 grudnia na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Twórcy używają jednak określenia „początek przygody” zamiast słowa „premiera”. To dlatego, że planują systematycznie dodawać kolejne elementy na przestrzeni kolejnych miesięcy.
Masz chwilkę? Zobacz także: