Skip to main content

Pillars of Eternity 2: Deadfire ufundowane

Z tej okazji - zwiastun.

Zorganizowana w serwisie Fig zbiórka pieniędzy na Pillars of Eternity 2: Deadfire okazała się wielkim sukcesem. W niespełna dobę od startu twórcom udało się zgromadzić całą wymaganą kwotę - 1,1 miliona dolarów.

Obecnie na koncie projektu znajduje się 1,35 miliona dolarów. To jeszcze jednak nie koniec, ponieważ akcja potrwa przez prawie miesiąc - do 25 lutego.

Nie zabraknie nowych lokacji

W związku ze zdobyciem wymaganej kwoty, deweloperzy opublikowali krótki zwiastun gry. W trwającym około 30 sekund nagraniu znalazły się pierwsze fragmenty rozgrywki.

Jednocześnie twórcy ujawnili kolejny próg finansowy - po zgromadzeniu 1,4 mln dolarów, zaimplementują w produkcji system subklas. Każda postać będzie mogła wybrać jedną z dwóch specjalizacji, oferujących dodatkowe możliwości.

W odróżnieniu od Kickstartera - na którym sfinansowano pierwszą część cyklu - Fig pozwala zainwestować i liczyć na część zysków z późniejszej sprzedaży tytułu.

Akcja Pillars of Eternity 2: Deadfire zostanie osadzona tuż po wydarzeniach przedstawionych w poprzedniej odsłonie serii. Centralnym elementem fabuły będzie ogromna statua, którą w oryginale znaleziono pod twierdzą Caed Nua.

Zobacz: Pillars of Eternity 2: Deadfire - Poradnik, Solucja

Okazuje się, że figurę zamieszkuje Eothas - bóg światła i odrodzenia. Istota postanawia jednak wydostać się na powierzchnię, niszcząc Caed Nua i zostawiając głównego bohatera na skraju śmierci (i z 1. poziomem doświadczenia). Gracze muszą oczywiście dopaść delikwenta - i odzyskać duszę.

Zobacz na YouTube

Ścigając Eothasa trafimy do nowego regionu - tytułowego archipelagu Deadfire, składającego się ze zróżnicowanych lokacji. Podczas zabawy natkniemy się na nieznane wcześniej kultury i pomożemy w rozwiązaniu lokalnych konfliktów.

Twórcy potwierdzili, że po raz pierwszy w historii gier studia Obsidian Entertainment, otrzymamy możliwość przeniesienia zapisanych stanów rozgrywki z Pillars of Eternity do kontynuacji. Dzięki temu zachowamy podjęte decyzje, które wpłyną na dalsze wydarzenia.

Produkcja powinna ukazać się w pierwszym kwartale 2018 roku na PC z systemami Windows, Mac i Linux.

Zobacz także