Skip to main content

Pillars of Eternity 2: Deadfire z rozbudowaną opcją Nowej Gry+

Osiągnięto cel dodatkowy.

Do zakończenia zbiórki pieniędzy na rzecz Pillars of Eternity 2: Deadfire zostało jeszcze niecałe 11 dni. Pozyskano już ponad 2,6 miliona dolarów, co oznacza odblokowanie kolejnego celu dodatkowego.

Błogosławieństwo Berath - bo o tej funkcji mowa - to tryb Nowej Gry+, przeznaczony dla osób zainteresowanych ukończeniem produkcji więcej niż jeden raz.

Pustynna ruina

„Berath gra większą rolę w opowieści Pillars of Eternity 2: Deadfire. Nie chcemy jeszcze ujawniać detali, ale na starcie przygody zaoferuje graczom swoje błogosławieństwa” - opisują twórcy.

„Te mogą przydać się podczas przechodzenia kampanii na wyższym poziomie trudności, ale mogą też zapewnić dodatkowe wyzwanie i zwiększyć nagrody.”

Kończenie określonych osiągnięć w grze przełoży się na dodatkowe punkty, które rozdysponujemy właśnie podczas rozpoczynania nowej rozgrywki.

Wydamy je na proste zwiększenie cech startowej postaci, potężniejszy ekwipunek czy więcej pieniędzy. Inne opcje to przyśpieszenie przechodzenia znanych już sekcji fabuły poprzez zwiększenie reputacji u danej frakcji.

Zobacz: Pillars of Eternity 2: Deadfire - Poradnik, Solucja

„Gracze będą nawet mogli zacząć podróż ze swoimi ulubionymi elementami z poprzedniej przygody, takimi jak towarzysz czy potężny artefakt” - zapewniają deweloperzy.

Inne odblokowane już cele to - poza wspomnianą, polską wersją językową - także możliwość tworzenia skryptów sztucznej inteligencji dla członków drużyny, modyfikowanie interfejsu oraz podwojenie liczby głosów postaci.

Obecnie trwają próby osiągnięcia 2,8 mln dolarów, co przełoży się na ścieżkę dźwiękową nagraną przez orkiestrę, zwiększenie maksymalnego poziomu doświadczenia do 20. oraz dodanie kolejnych podklas postaci.

Zobacz na YouTube

W jednej z ostatnich aktualizacji wymieniono także usprawnienia w silniku graficznym, wprowadzone na potrzeby Pillars of Eternity 2: Deadfire. Pomimo pozostania przy izometrycznym rzucie kamery, zobaczymy między innymi dynamiczny system pogodowy, z cząsteczkami i ubraniami reagującymi na podmuchy wiatru.

Do tego lepsze łączenie poszczególnych teł, które będą także w stanie reagować w czasie rzeczywistym choćby na przenoszoną przez postać gracza pochodnię, generując odpowiednie cienie. Wszystko to ma sprawić, że świat będzie bardziej wiarygodny.

Pillars of Eternity 2: Deadfire powinno ukazać się w pierwszym kwartale 2018 roku na PC (Windows, Mac i Linux).

Zobacz także