Skip to main content

Pillars of Eternity 2 - Zęza (mapa)

Piracka wysepka składająca się z czterech regionów: Azylu Szalbierza, Świetlistego Dworu, Królewskiej Trumny oraz Latarni Stosu.

Zęza jest małą, piracką wysepką znajdującą się na zachodzie morza. Natkniesz się tu na kilku kupców oraz trenerów umiejętności, a także postacie związane z kilkoma zadaniami dodatkowymi.

Chociaż sama wysepka jest stosunkowo mała, to znajduje się tu spora liczba lokacji, które możemy odwiedzić.

Oto ich lista:

  • Azyl Szalbierza
  • Świetlisty Dwór
  • Królewska Trumna
  • Latarnia Stosu

Mapa - Zęza

  1. Miejsce startu.
  2. Udita - zleca zadanie z cyklu Nagroda za głowę (Chornu).
  3. Barquami - biedak, który jest związany z zadaniem Artysta potrzebny od zaraz.
  4. Carlo Fortuni i Kae Polzech - obydwoje to trenerzy umiejętności. Pierwszy zapewnia rozwinięcie zwinnych dłoni i dyplomacji, a druga może podnieść umiejętności skradania się i metafizyki (obydwoje inkasują po 3000 sztuk złota).
  5. Przejście do innych regionów miasta.
  6. Jacob Harker - właściciel gospody, u którego możesz wynająć pokój i zaopatrzyć się w różne zapasy.
  7. Taerna - tancerka, która jest związana z zadaniem Artysta potrzebny od zaraz.
  8. Elias Zelen - trener umiejętności (materiały wybuchowe i mechanika).
  9. Pietro - zleceniodawca zadania Żelazny bebech.
  10. Kurtyzany - znajdziesz tu osoby do zabaw oraz skrzynię Harkera z gotówką.
  11. Birna - handlarka posiadająca w ofercie jedzenie.
  12. Trupa Drewnianej Nogi - spotkasz tu artystkę Calandrę, zleceniodawczynię zadania Artysta potrzebny od zaraz.
  13. Rosanella - handlarka, u której możesz zakupić różne produkty spożywcze. Jest związana z zadaniem Żelazny bebech.
  14. Yngfrith - kobieta związana z gadającym mieczem Modwyrem. W trakcie rozmowy możesz zwrócić jej broń, zatrzymać ją lub zabić kobietę.
  15. Dessiral - kobieta zlecające zabójstwa w ramach zadania Nagroda za głowę (Lord Admirał Chochlik, lady Epero, Katrenn, Torkar). Torkara znajdziesz na kei w regionie Azyl Szalbierza.
  16. Ramaso - handlarz bronią i pancerzami (posiada spore zapasy wysokiej jakości towarów).
  17. Co'el Marcellus - trener umiejętności (blef i obrotność).
  18. Kufer skarbów - miejsce, w którym spotkasz Dimesę handlującą rzadkimi okazami broni i pancerzy.
  19. Kapitan Furrante - postać związana z zadaniami dodatkowymi (m.in. Podobieństwo umysłów, Symbole śmierci i Chytra propozycja).
  20. Gabinet kapitana Furrante - jest tu m.in. skrzynia, do której możesz się włamać.


Zęza składa się z kilku regionów, które warto odwiedzić podczas pobytu. Jak widać, przebywają tu też ważne osoby związane z wpływowymi ugrupowaniami oraz powiązane z kilkoma zadaniami. Jedną z nich jest bez wątpienia kapitan Furrante.

Zobacz także