Skip to main content

Plague Tale Requiem - Pamiątki

Gdzie znajdują się wszystkie Pamiątki.

Pamiątki to jedna z dwóch kategorii znajdziek w A Plague Tale Requiem. Ten rodzaj znajdziek polega na odnalezieniu obiektu, np. biurka z mapą, i wejściu w interakcję z nim. Wówczas rozpocznie się krótki dialog pomiędzy postaciami, który odtworzy wspomnienie lub wywiąże się dyskusja.

Łącznie do odnalezienia jest 21 Pamiątek, które zlokalizowane są w rozdziałach 2-11oraz 13-nastym.


Na tej stronie:


Rozdział 2: Najlepsza zawodniczka

Gdy dotrzesz na targ, w drodze do domu, trzeba skręcić w boczną uliczkę za florystką. Tam odnajdziesz mężczyznę, który zaproponuję ci udział w grze. Należy, rzucając czterema dzbankami, stracić jak najwięcej klocków.


Rozdział 2: Spoczywaj w pokoju

W budynku pełnego trupów, który znajduje się za areną z łucznikiem. Wejdź po schodach i skręć w prawo, a dotrzesz do konającej kobiety.


Rozdział 3: Grób

Zaraz po opuszczeniu miasta, przed kuźnią, gdzie mieści się stół warsztatowy, odnajdziesz małe podwórko, gdzie leży grób. Aby się tam dostać, uderz z procy w blokadę umieszczoną na furtce, od drugiej strony, z boku chaty.


Rozdział 3: Nasz dom

Po tym jak Amicia i Lucas zostaną pojmani, trafią do magazynu, gdzie główna bohaterka odnajdzie swoją procę. Wówczas użyj jej, by opuścić kładkę, trafiając w metalowy pierścień, by przejść po kładce. Po drugiej stronie odnajdziesz mapę.


Rozdział 4: Jedwabny skarb

W porcie. Zanim zejdziesz na dół, odsuwając kładkę, przejdź przez dziurę w ogrodzeniu. Następnie przesuń wózek na drugą stronę, by wejść wyżej. Tam odnajdziesz skarb.


Rozdział 4: Ziarnko piasku

Kiedy opuścisz warsztat smolarski, czyli miejsce, gdzie wykorzystywałeś smołę do podpalenia dołów, wyjdziesz na zewnątrz. Za pomocą procy strzel w metalowy pierścień, a kładka spadnie na ziemię. Przejdź po niej na pomost, gdzie odbędzie się rozmowa.


Rozdział 5: Ryk jelenia

Po rozpoczęciu rozdziału, idź w górę ścieżki. Gdy dojdziesz do rozwidlenia, skręć w prawo. Przejdź po rozwalonym wozie, a dotrzesz do drzewa z czerwoną wstążką - to pamiątka.


Rozdział 5: Huuuugoooo!

Na terenie kamieniołomu. Gdy dotrzesz do stołu warsztatowego, obróć się i zniszcz pierścień za pomocą procy. Wówczas drabina opuści się. Wejdź na samą górę, koniecznie z Lucasem. Podejdźcie do barierki, a wówczas pojawi interakcja.


Rozdział 6: Wyobraź sobie, że latasz

Kiedy wejdziesz do obozu, skręć w lewo, obok mężczyzny w białym stroju, który jest oparty o drzewo. Na końcu ścieżki odnajdziesz huśtawkę - wejdź w interakcję z nią.


Rozdział 6: Który chcesz kolor

W magazynie, gdzie po raz pierwszy Hugo przejmie władzę ma szczurami. Gdy przejdziesz przez hordę szczurów, wejdziesz do pomieszczenia ze stołem warsztatowym. Wejdź po drabinie na górę, a potem zeskocz do pokoju, gdzie odnajdziesz kolorowe materiały włókiennicze.


Rozdział 7: Ocalały

Kiedy opuścisz gniazdo szczurów i wyjdziesz znowu na plażę, wejdź na wzniesienie, gdzie na końcu odnajdziesz wrak łodzi.


Rozdział 7: Pierwsi ludzie

Kiedy rozprawisz się przeciwnikami na plaży, przeciśnij się pomiędzy skałami. Trafisz do wioski rybackiej. Nie idź jeszcze w kierunku chat. Spójrz w lewo, a zobaczysz skałę, po której możesz się wspiąć. Dotrzesz do jaskini, w której znajdziesz pochodnię. Zabierz ją i wejdź głębiej. Podejdź do ściany i zapoznaj się z malunkami.


Rozdział 8: Cicha Lucinda

Na początku rozdziału wejdziesz na targ. Wejdź w boczną uliczkę, która znajduje się na prawo od wejścia na targ. Dotrzesz do zagrody dla kóz. Podejdź do barierki, obok której stoi Hugo, a pojawi się interakcja.


Rozdział 8: Wianek z kwiatów

Kiedy miniesz targ i pójdziesz prosto po schodach, skręć w lewo, a dotrzesz do małego placu. Podejdź do lady i zabierz naczynia. Rzuć nimi we wszystkie wianki, starając trafić w sam środek.


Rozdział 9: Jeszcze tysiąc lat

Idź wzdłuż drogi z posągami ptaków; dotrzesz do domu, obok którego znajduje się ścieżka; idź dalej, a dotrzesz do drzewa, gdzie znajduje się pamiątka.


Rozdział 9: Niezłe skrzeczenie

Na szczycie kwadratowej wieży. Dotrzesz do niej ścieżką, która zaczyna się na lewo od pierwszego posągu ptaka. Aby wejść na szczyt wieży, zniszcz kłódkę do drzwi przez otwór okienny (stojąc na zewnątrz).


Rozdział 9: Tramontane

Twoim zadaniem jest odnalezienie kozy, która się zgubiła. W drodze do sanktuarium (idź cały czas w górę ścieżki), spotkasz rolnika. Poprosi cię o pomoc. Idź wąską ścieżką w górę, a dotrzesz do ruin, gdzie znajduje się uwięziona koza. Spal trawę, a potem powiedz Hugowi, żeby prześlizgnął się i otworzył drzwi od wewnątrz. Podejdź do kozy i wejdź z nią w interakcję.


Rozdział 10: Szmaciana lalka

Po scenie z przykutymi do pala niewolnikami i po tym, jak Hugo przywoła szczury, idź prosto, a dotrzesz do ruin. Nie idź w lewo, a wskocz przez otwór okienny. Dojdziesz do drzewa, gdzie odnajdziesz lalkę.


Rozdział 11: Chateau d'Ombrage

W sali, w której znajdują się wózki z paleniskami. Gdy wejdziesz do sali, kieruj się na prawo (przejdź wózkiem do prawej krawędzi), a potem zeskocz niżej i podejdź do mapy.


Rozdział 11: Jego zabawki…

W sali z wielkimi wrotami, w której musisz przesunąć zasuwy, by przejść dalej, odnajdź drzwi z czerwoną chorągwią. Nakaż Hugowi przejść przez wyrwę w murzę. Wówczas chłopiec otworzy drzwi od środka i będziesz mógł wejść do pokoju. Tam podejdź do stołu, gdzie znajduje się pamiątka.


Rozdział 13: Bałagan

Na początku rozdziału dotrzesz do biblioteki (górna część lokacji). Przejdź do bocznych komnat, gdzie musisz przestawić wózek, by przejść dalej. W bocznym pomieszczeniu, gdzie stoi drugi wózek, przesuń go, a wejdziesz do małego pokoju, gdzie stoi biurko, czyli opisywana pamiątka.

Spis treści: A Plague Tale Requiem - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Plague Tale Requiem - Kolekcja, Herbarium Huga

Zobacz także