Skip to main content

Plague Tale Requiem - rozdział 7: Przestępcy

Arnaud, jaskinia, gniazdo szczurów, wrak statku.

W siódmym rozdziale gry A Plague Tale Requiem, zatytułowanym Przestępcy, Amicia i Hugo łączą siły z niedawnym wrogiem Arnaudem. Okazuje się, że trójka ma wspólny cel i razem postanawiają odnaleźć piratkę Sophię.


Na tej stronie:


Gniazdo szczurów

  • Zacznij od podążania za Hugo, aż dotrzesz nad brzeg morza. Następnie biegnij za Hugo i Arnaudem wzdłuż plaży.
  • W zatoczce podejdź do łodzi i pociągnij za linę.
  • Po chwili rycerz się przewróci i będziesz musiał pozbyć się szczurów. Zacznij od zrzucenia wiszącej przy chacie ryby na ziemię. Następnie skorzystaj z mocy Hugo, aby skłonić szczury do pożarcia mięsa. Potem przykucnij i wejdź do jaskini, z której wcześniej wypełzły gryzonie.
  • Po jakimś czasie dotrzesz do dużej pieczary. Musisz wdrapać się na półkę skalną, wziąć patyk ze stosu i używając go jako pochodni dotrzeć do dalszej części jaskini.
  • Dotrzesz do gniazda szczurów. Pociągnij za linę, aby przyciągnąć do siebie wózek z koksownikiem. Rozpal ogień i pchając pojazd przejdź przez gniazdo.
  • Dotrzesz do półki skalnej. Amicia i Hugo przejdą na drugą stronę, ale Arnaud spadnie na dół. Szybko rozpal pochodnię, przy której stoi rycerz.
  • Po chwili Hugo zwróci uwagę na kryształy, które wabią szczury. Wydaj wojownikowi rozkaz, aby rzucił ci odłamek. Wytwórz wabik na szczury (kryształ i saletra). Następnie strzel w miejsce, gdzie chcesz ściągnąć zwierzęta.
  • Teraz każ Arnaudowi zakręcić korbą, do której podbiegł. Podniesie w ten sposób kawałek drewna. Strzel w drewno bełtem zmieszanym z wabikiem i wydaj rycerzowi polecenie zwolnienia mechanizmu. Szczury podejdą do drewna, a wojownik będzie mógł przejść.
  • Teraz poczekaj chwilę, aż mężczyzna wymyśli sposób na przejście przez ostatnią pieczarę - strzel płonącym bełtem w jego tarczę. Mając takie źródło światła wyjdź z jaskini.

Wrak statku, plaża i wioska

  • Przejdź przez plażę i wjedź do jaskini z wrakiem statku. Podążaj w głąb pieczary. Kręci się tu kilku żołnierzy - poradź sobie z nimi preferowanym sposobem. Twoim celem jest dotrzeć na półkę skalną i zeskoczyć z drewnianego podestu po drugiej stronie. Teraz przejdź między skałami w niewielkiej wnęce.
  • Po obejrzeniu scenki pojawisz się na długiej plaży. Twoim celem będzie dotarcie do wioski widocznej w oddali.
  • Na plaży kręci się wielu wrogów. Możesz teraz kazać Arnaudowi walczyć z nimi, ale pamiętaj o dwóch rzeczach: odgłosy walki zaalarmują pobliskich strażników, a rycerz nie poradzi sobie z kilkoma wrogami na raz.
  • Spotkasz też nowy typ wroga - opancerzonych wojowników, podobnych do pokonanego wcześniej kapitana Bestii. Aby Arnaud mógł ich zabić, musisz najpierw zniszczyć ich zbroję, strzelając w zaczep na plecach. Zwróć również uwagę, że Arnaud nie jest nieśmiertelny - musisz mu aktywnie pomagać w walce.
  • Podążaj plażą, aż dotrzesz do szczeliny w skale, którą przejdź. Dotrzesz w ten sposób do wioski, w której kręci się wielu strażników, a na ziemi jest pełno szczurów. Wybierz preferowaną drogę i dotrzyj do dużej chaty na końcu wioski.

Przygotowanie statku

  • Po obejrzeniu scenki musisz przygotować statek do odpłynięcia. Najpierw zakręć korbą kotwicy.
  • Mechanizm okaże się zablokowany. Podejdź do burty i zrób sobie przejście pomiędzy szczurami. Zejdź drabiną na plażę i wejdź drugą do szałasu.
  • Teraz otwórz klapę w podłodze i zniszcz zaczep ryby - szczury będziesz mieć z głowy.
  • Podejdź na koniec pomostu i każ Arnaudowi zakręcić korbą. Po napięciu łańcucha strzel w zaczep. Wróć na statek i podnieś kotwicę.
  • Idź na rufę statku i wraz z rycerzem naciągnijcie linę.
  • Żagiel się zaplątał. Przeskocz za burtę po prawej stronie, stań niemalże na końcu pomostu i strzel w zaczep. Misja zakończy się.

Następnie: Plague Tale Requiem - rozdział 8: Morze obietnic

Spis treści: A Plague Tale Requiem - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Plague Tale Requiem - rozdział 6: Zostawić wszystko za sobą

Spis wszystkich rozdziałów: Plague Tale Requiem - rozdziały i misje

Zobacz także