Plague Tale Requiem - rozdział 6: Zostawić wszystko za sobą
Pielgrzymi, moce Hugo, Bestia: walka z bossem.
W szóstym rozdziale A Plague Tale Requiem, zatytułowanym Zostawić wszystko za sobą, Amicia i Hugo odłączają się od Beatrice i Lucasa. Rodzeństwo postanawia na własną rękę doszukać tajemniczą wyspę.
Na tej stronie:
Obóz pielgrzymów
- Na początku podążaj prosto przez las, a potem łąkę. W pewnym momencie rodzeństwo trafi na obóz pielgrzymów.
- Zejdź kamienną ścieżką po prawej i porozmawiaj z kobietami piorącymi ubrania. Jedna z nich skieruje cię do kapłana - Perreuxa - który właśnie odprawia mszę.
- Przejdź przez obóz, kierując się w stronę ruin kościoła - podążaj za odgłosami modlitwy.
- Po dotarciu na miejsce poczekaj na zakończenie mszy i porozmawiaj z kapłanem.
- W trakcie rozmowy pojawią się żołnierze poszukujący Amicii i Hugo. Idź za Perreuxem i trzymaj się blisko niego.
- W pewnym momencie kapłan poleci schować się pod wozem. Zrób to i wyjdź dopiero, gdy da znak, że jest już bezpiecznie.
- Przeskocz przez bramę do zagrody. Wyjdź z drugiej strony. W tym momencie żołnierze ogłoszą alarm. Biegnij do wąwozu.
Kamieniołom
- Po wyjściu z wąwozu wejdź do jaskiń. Trafisz na zamknięte drzwi. Wydaj Hugo polecenie przejścia przez dziurę i otwarcia ich z drugiej strony.
- Podążaj jaskiniami. W pewnym momencie Hugo powie siostrze o swojej nowej mocy, dzięki której możesz dostrzegać wrogów przez ściany.
- Wykorzystaj poznaną sztuczkę, aby dotrzeć bezpiecznie do drzwi na końcu jaskini.
- W następnej pieczarze czeka cię podobne starcie, jednak teraz celem jest klapa w podłodze drewnianej szopy.
- Teraz jesteś na otwartym obszarze. Twoim celem jest duży budynek na końcu jaru.
- Po dotarciu na miejsce zignoruj główne wrota i od razu udaj się do drzwi na końcu arkad.
Barwiarnia
- Jesteś teraz wewnątrz barwiarni tkanin. Po dotarciu do dużej sali Amicia zasłabnie. Objawi się wówczas kolejna moc Hugo - kontrolowanie szczurów. Kontroluj hordę gryzoni i zabij żołnierzy, którzy pojawili się w budynku.
- Zdolności Hugo możesz używać również w późniejszych etapach, ale pamiętaj, że zbyt długie korzystanie z nich wyczerpuje malca, zatem korzystaj z nich rozważnie.
- Teraz musisz dostać się na platformę po drugiej stronie Sali.
- Następnie wejdź do drewnianej szopy i wyjdź na zewnątrz pierwszymi drzwiami po lewej.
- Wyjdziesz na kolejny otwarty teren. Musisz udać się do bramy na końcu obszaru.
- Główna brama jest zamknięta. Wejdź do stróżówki i przejdź drzwiami.
Walka z Bossem - Bestia
- Teraz czeka cię starcie z bossem - kapitanem Bestią. Jest to tak naprawdę bardzo łatwa walka, jedynie musisz mieć przy sobie trochę smoły.
- Przede wszystkim musisz ogłuszyć rycerza - leżącymi gdzieniegdze workami z saletrą lub naczyniem z płomieniami.
- Teraz szybko przemieść się za plecy wojownika i za pomocą procy strzel w słaby punkt. W ten sposób pozbawisz wojownika zbroi.
- Na koniec wykorzystaj naczynie połączone ze smołą i rzuć w Bestię. Rycerz zacznie płonąć i uruchomi się przerywnik, w którym dzieci wyjdą na zewnątrz.
- Amicia znowu zasłabnie, a Hugo przejmie kontrolę nad szczurami. Pozbądź się pozostałych przeciwników.
- W pewnym momencie to dziecko starci przytomność, a Amicia będzie musiała uciekać przed gryzoniami. Biegnij po schodach na górę, a potem po platformach.
- Obejrzyj scenkę a rozdział zakończy się.
Następnie: Plague Tale Requiem - rozdział 7: Przestępcy
Spis treści: A Plague Tale Requiem - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Plague Tale Requiem - rozdział 5: Co pozostało
Spis wszystkich rozdziałów: Plague Tale Requiem - rozdziały i misje