Planescape Torment: Enhanced Edition - premiera 11 kwietnia
Prace wspomagał Chris Avellone.
Ujawniono kolejne szczegóły na temat ogłoszonego wczoraj Planescape Torment: Enhanced Edition. Produkcja odświeżająca legendarne RPG zadebiutuje 11 kwietnia, także w polskiej wersji językowej.
Platformy docelowe to PC (Windows, Mac i Linux) oraz urządzenia mobilne z systemami iOS oraz Android. Co ważne, prace wspomagał sam Chris Avellone, główny projektant oryginału.
Słynny deweloper został zaangażowany, by „nadzorować aktualizacje w rozgrywce, naprawiane błędy i poprawki, by wszystkie te elementy jak najlepiej odzwierciedlały jego wizję dla gry” - zapewniają twórcy.
Rozszerzona edycja Planescape: Torment zaoferuje między innymi grafikę zoptymalizowaną pod kątem rozdzielczości 4K. Do tego usprawniony interfejs i odświeżona ścieżka dźwiękowa.
W planach są także opcje przygotowane z myślą o współczesnych standardach i przyzwyczajeniach graczy: podkreślanie zakładek, przybliżanie widoku, zapis poczynań w walce, automatyczne podnoszenie przedmiotów i tak dalej.
Odpowiedzialne za prace studio Beamdog zapewnia jednak, że zainteresowani gracze będą mogli wyłączyć wszystkie usprawnienia tego typu, jeśli tylko zechcą.
Deweloperzy odpowiadali poprzednio za remastery Baldur's Gate 1 i 2 oraz Icewind Dale, więc na pewno nie brakuje im doświadczenia w pracach na silniku Infinity Engine.
Termin na wydanie Planescape Torment: Enhanced Edition wydaje się być idealny - w ubiegłym miesiącu zadebiutowała „duchowa” kontynuacja produkcji - Torment: Tides of Numenera.