Platformowe Badland doczeka się konwersji na PS3, PS4, PS Vita, Xbox One i PC
Cztery razy więcej zawartości.
Popularna na urządzeniach mobilnych gra Badland doczeka się nowej wersji na PC (Windows, Mac, Linux), PlayStation 3, PS4, PS Vita, Xbox One i Wii U.
Produkcja otrzyma podtytuł - Game of the Year Edition - oraz odświeżoną oprawę graficzną i rozszerzone sterowanie, dostosowane do padów z gałkami analogowymi i spustami. Akcję obserwujemy z boku, w 2D.
Deweloperzy ze studia Frogmind zapowiadają także „ponad cztery razy więcej zawartości” niż w oryginale z 2013 roku.
Łącznie otrzymamy ponad 15 godzin lub 100 poziomów dla pojedynczego gracza, 100 lokacji z trybie kooperacji i 27 dla sieciowej rywalizacji.
W Badland sterujemy kosmatą postacią, a naszym celem jest przedostanie się z jednego końca planszy, pędząc na jej prawy, drugi kraniec, po drodze wykonując szereg misji. Te głównie sprowadzają się do uratowania własnej i fruwających pobratymców skóry. Ci dołączają się do zabawy, dlatego niejednokrotnie przyjdzie nam kontrolowanie nawet 20 stworków.
Przemieszczając się, wchodzimy w interakcję z lasem. Przesuwamy głazy, odblokowujemy przejścia, unosimy liście czy unikamy wybuchających bomb. Im dalej posuwamy się w rozgrywce, tym więcej niebezpieczeństw czeka na drodze.
Debiut nowej wersji zaplanowano na wiosnę tego roku.