Skip to main content

Platformowe Butcher pozwoli sprawdzić, jak wyglądałby Doom w 2D

4 miliony pikseli krwi.

Polskie studio Transhuman Design, założone przez Michała Marcinkowskiego (Soldat, King Arthur's Gold), szykuje kolejny projekt w 2D - Butcher.

Wizyta w klubie

Tym razem deweloperzy chcą sprawdzić, jak wyglądałby Doom w dwóch wymiarach. Nie zabraknie więc dynamicznego strzelania, ale akcję obserwujemy z boku, skacząc z platformy na platformę.

Twórcy zapewniają, że mamy do czynienia z „przesiąkniętym krwią listem miłosnym do wczesnych lat 90”. Głównym bohaterem jest cyborg zaprojektowany w celu wyeliminowania resztek ludzkości.

Wersję demonstracyjną sprawdzić można na oficjalnej stronie - także z poziomu przeglądarki internetowej.

Dostępny arsenał obejmuje szereg klasycznego wyposażenia, takiego jak miła motorowa, strzelba czy granatnik. Zwiedzimy i zalejemy krwią (do czterech milionów pikseli na poziom) podziemne kryjówki, postapokaliptyczne miasta czy dżungle.

Zobacz na YouTube

Ważne będzie też korzystanie ze środowiska: ostrzy, haków, dołów z lawą czy dzikich zwierząt, wszystko do brutalnego rozprawiania się z przeciwnikami. Łącznie przejdziemy ponad 20 poziomów.

Butcher to kolejna produkcja Transhuman Design bazująca na podobnych założeniach i silniku graficznym 2D, po Trench Run, wspomnianym King Arthur's Gold czy powstającej równolegle, nieco bardziej rozbudowanej przygodówce Transmigration.

Gra ukaże się jesienią tego roku, tylko na PC.

Zobacz także