PlayerUnknown's Battlegrounds zwalnia tempo aktualizacji
W celu dokładniejszych testów.
PlayerUnknown's Battlegrounds przebiło się już przez poziom 7 milionów sprzedanych egzemplarzy i 600 tysięcy użytkowników jednocześnie, a twórcy niemal co tydzień wprowadzają kolejne aktualizacje. Tempo łatania wkrótce jednak spadnie.
Deweloperzy z odpowiedzialnego za prace studia Bluehole Studio przyznają, że trzymanie się ścisłego harmonogramu nie ma większego sensu, jeśli wprowadzane w ten sposób patche dodają własne błędy, które trzeba potem naprawiać osobno.
Tak było w przypadku jednej wcześniejszych z aktualizacji w tym miesiącu. Łatka dodała poważne problemy z opóźnieniami, więc twórcy musieli zająć się lagiem, zamiast pracować nad innymi aspektami gry.
„Zmieniamy harmonogram patchów, by poprawić system pracy nad tytułem, a także po to, by wykształcić bardziej realistyczne oczekiwania wśród graczy” - napisano w komunikacie.
„Zdaliśmy sobie sprawę, że śpieszenie się w celu dokończenia określonych funkcji i krótsze okresy na kontrolę jakości sprawiają, że pod względem naszych wysokich standardów więcej kłopotów wprowadzamy, niż rozwiązujemy”.
„Chcemy publikować tylko najlepsze treści i upewnić się, że każda aktualizacja czyni grę lepszą” - dodaje Bluehole.
Gracze mogą spodziewać się, że nowości będą przez dłuższy czas sprawdzane na publicznych serwerach testowych. Jednym z przykładów jest odświeżony system przeskakiwania przez przeszkody, prezentowany - we wczesnej wersji - w materiale wideo: