PlayStation napędzane ludzkim sercem? Nietypowa reklama Sony na walentynki
Plus: reakcje internautów.
W ramach zbliżających się walentynek, Sony przygotowało nowy materiał promocyjny konsoli PlayStation 4. Film sugeruje - oczywiście metaforycznie - że źródłem mocy konsoli są serca graczy.
W pierwszych scenach podążamy za grupą komandosów, którzy włamują się do placówki Sony. Gdy drzwi serwerowni ulegają pod naporem łomu, widzimy pomieszczenie z dziesiątkami konsol podłączonych do ludzkich, bijących serc.
Zbliżenie na organ i pomysł na materiał wywołały mieszane uczucia wśród graczy, choć większość użytkowników zareagowała entuzjastycznie. Niektórzy wspomnieli równie nietypowe spoty promocyjne PS2 i PS3.
„Nie chce być obraźliwy, ale ta reklama ewidentnie wam nie wyszła” - napisał jeden z polskich internautów. „Przeraża mnie ta reklama bardziej niż Death Stranding” - stwierdził inny.
„Myślałem, że zaraz pokaże się jakaś mała dziewczynka i powie: »Wszyscy tu zginiecie«” - głosi z kolei komentarz na głównym kanale PlayStation.
Na koniec warto przypomnieć kilka materiałów promujących PlayStation 3. W pamięci graczy zapisała się szczególnie wersja z lalką.
Następnie: Nowe Prince of Persia zapowiedziane - to "escape room" w VR