Playtesty Call of Duty Black Ops 6 trwały ponad dwa lata - zdradzają twórcy
Ponoć „nie jesteśmy gotowi” na tę grę.
Po oficjalnym ujawnieniu tytułu Call of Duty Black Ops 6, Activision i studio Treyarch wykłada coraz więcej kart na stół. Jedna z deweloperek pracujących przy tytule stwierdziła, że na przedpremierowe playtesty produkcji poświęcono dwa lata.
„Spędziłam dwa lata na playtestowaniu tej gry. Ludzie, nie jesteście na to gotowi” - napisała w mediach społecznościowych Nicole Havin, odpowiedzialna w studiu Treyarch za projekt gry, a konkretnie trzymająca pieczę nad uwielbianym przez fanów trybem Zombies.
Oczywiście można to interpretować na wiele sposobów - albo deweloperzy chcą przekonać graczy, że po przeciętnie przyjętym Modern Warfare 3 studio Treyarch poświęciło dużo czasu na szlifowanie wszystkich aspektów tytułu, albo być może twórcy przygotowali dla fanów garść niespodzianek. Tak czy inaczej, pozostaje wyczekiwać uroczystego ujawnienia gry, które odbędzie się już 9 czerwca podczas podwójnej prezentacji Microsoftu.
Przypomnijmy, że według niepotwierdzonych jeszcze informacji, Call of Duty Black Ops 6 ma być pierwszą odsłoną cyklu, która już od pierwszego dnia będzie dostępna do ogrania w ramach subskrypcji Game Pass. Doniesienia te pochodzą od redakcji Wall Street Journal, która powoływała się na własne źródła wewnątrz Microsoftu. Pokrywają się jednak z zapowiedziami Sary Bond - szefowej marki Xbox - według której także wszystkie duże produkcje Activision Blizzard będą trafiały do Game Passa w dniu premiery.
Inne przecieki mówią o tym, że akcja gry zostanie osadzona w czasach I Wojny w Zatoce Perskiej, czyli będziemy mieli do czynienia z - jak na standardy „historycznych” odsłon Call of Duty - z dość współczesnym konfliktem, który rozegrał się na początku lat 90. Złożyły się na nią trzy operacje: „Pustynna Tarcza”, „Pustynna Burza” i „Pustynny Miecz”, podczas których międzynarodowa koalicja pod przewodnictwem USA wyzwoliła Kuwejt spod okupacji wojsk Iraku.