[PLOTKA] Remaster GTA: The Trilogy bez dużych nowości i zmian w grafice
Nieoficjalne szczegóły.
- Według nieoficjalnych wieści, remaster trylogii GTA zaoferuje ulepszone twarze postaci
- W planach poprawiona mimika i odświeżone przerywniki filmowe
- Nie przewidziano dużych zmian w grafice i nowości w zawartości
Użytkownik Reddita twierdzi, że remastery GTA 3, Vice City i San Andreas zaoferują odświeżoną grafikę, choć zmiany w oprawie wizualnej nie będą duże.
Internauta GTACheaterMan przekonuje, że gry z powstającej kolekcji wyglądają niemal tak samo, jak pierwowzory sprzed lat. Identyczne są animacje podczas właściwej rozgrywki. Żadnych modyfikacji nie wprowadzono do miast z poszczególnych części cyklu, choć twórcy poprawili nieco oświetlenie.
To nie oznacza jednak, że nie przygotowano zmian. Podniesiono podobno rozdzielczość tekstur, a także zaokrąglono twarze postaci, którym udoskonalono też mimikę. Ponadto modelom bohaterów dodano nieobecne w oryginałach palce.
Według internauty, odświeżono przerywniki filmowe. Ponadto twórcy wprowadzili podobno zmiany do systemu zniszczeń, który w remasterach jest dynamiczniejszy i działa niemal tak, jak w starszych wersjach mobilnych. Do tego dynamiczne oświetlenie.
Użytkownik Reddita uważa, że nowe wersje nie otrzymają żadnej nowej zawartości. Wyjątkiem jest GTA 3 - pozycja otrzyma kod, którego aktywacja pokryje Liberty City śniegiem.
Jak pisze GTACheaterMan, remastery powstają na Unreal Engine 4, ponieważ oryginalny silnik RenderWare nie spełnia współczesnych standardów technicznych. Rozważano użycie RAGE, ale wybrano rozwiązanie Epic Games, bo uznano, że łatwiej będzie przenieść starsze tytuły.
Internauta przekonuje, że odświeżone edycje GTA 3, Vice city i San Andreas są już ukończone, a deweloperzy ze studia Rockstar Dundee koncentrują się obecnie na wydaniach mobilnych, które ukażą się dopiero w 2022 roku.
Take-Two i Rockstar Games na razie nie skomentowali wspomnianych wieści. GTA: The Trilogy The Definivitve Edition na PC i konsolach zadebiutuje jeszcze w 2021 roku.