Skip to main content

Po dziewięciu latach, Overgrowth jest bliskie premiery pełnej wersji

Dodano fabułę.

Nietypowa bijatyka Overgrowth postawiła na wczesny dostęp na długo przed Valve, rozwijając się powoli od 2008 roku. Teraz, dziewięć lat później, produkcja studia Wolfire jest bliska premiery pełnej wersji.

W ubiegłym tygodniu deweloperzy poinformowali o wydaniu ostatniej wersji beta. Teraz już tylko ostatnie szlify i będzie można wydać kompletną odsłonę, oznaczoną numerem 1.0.

Gra nieco się już zestarzała

Najważniejsza nowość w ostatniej aktualizacji to ukończona wersja kampanii fabularnej. Jest także szereg mniejszych zmian i poprawek - pełną listę znaleźć można w komunikacie na Steamie.

Projekt niezależnego studia Wolfire Games w pierwszych latach można było nabyć na oficjalnej stronie produkcji, w ramach swoistego wczesnego dostępu. W „prawdziwym” Early Access na Steamie gra ukazała się w 2013 roku.

Prace nad Overgrowth rozpoczęto jednak znacznie wcześniej, bo już w 2008 roku, jako sequel dla Lugaru: The Rabbit's Foot z 2005 r. Nowa produkcja oferuje kompletny remake opowieści z pierwowzoru, jeśli chcemy zapoznać się z historią.

Główną atrakcją jest realistyczny i zaawansowany model walki wręcz i bronią białą. Modele postaci to przeróżne zwierzęta. Główny bohater - Turner - wraca do swojej rodzinnej wioski tylko po to, by odkryć, że wyspę Lugaru atakuje grupa łowców niewolników.

Gra stawia w dużej mierze na skradanie, ale często dochodzi właśnie do potyczek. Nie brakuje też sekcji platformowych - Turner to zwinny królik, potrafiący wysoko skakać, wspinać się i szybko biegać.

Zobacz na YouTube

Nie ma to jednak jak łamiący kości kopniak z półobrotu - bazująca na fizyce walka w Overgrowth może być niekiedy całkiem brutalna. Zwłaszcza w przypadku broni białej, ponieważ na ciałach wrogów widać każde rozcięcie.

Nie podano jeszcze konkretnej daty premiery pełnej wersji, ale twórcy zapewniają, że zmiany w porównaniu z ostatnią aktualizacją będą już minimalne.

Zobacz także