Skip to main content

Po sukcesie „Edgerunners”, CD Projekt chce więcej projektów multimedialnych

Choć za wcześnie na zapowiedzi.

Cyberpunk: Edgerunners. Bohaterowie siedzący na tle księżyca.
Źródło zdjęcia: Netflix

CD Projekt zapewnił, że planuje przygotować więcej projektów multimedialnych na bazie swoich licencji, po tym jak serial „Cyberpunk: Edgerunners” spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem i wpłynął pozytywnie na sprzedaż Cyberpunk 2077.

Takie stanowisko nie powinno być większym zaskoczeniem, ponieważ dla polskiego studia będzie to już drugi przypadek, w którym projekt platformy Netflix kreuje renesans zainteresowania także wśród graczy - podobnie było w przypadku „Wiedźmina”.

„Nie ogłaszamy żadnych konkretnych planów czy drugiego sezonu »Cyberpunk: Edgerunners«” - zabezpieczył się Michał Nowakowski, odpowiedzialny za rozwój biznesowy CD Projektu, podczas wczorajszej konferencji z inwestorami, przeprowadzonej po publikacji najnowszych wyników finansowych.

„[Ale] mamy apetyty na więcej w tej przestrzeni, więc plany na animacje czy seriale z prawdziwymi aktorami nie uległy zmianie” - dodał menedżer. „Więc gdy będziemy gotowi, możecie spodziewać się kolejnych ogłoszeń na temat tego, czego można się od nas spodziewać”.

CD Projekt pochwalił się wczoraj najlepszym trzecim kwartałem w historii działalności, napędzanym głównie dobrą sprzedażą Cyberpunk 2077. Firma wygenerowała zyski na poziomie 98,7 mln złotych, co stanowi wzrost o imponujące 504 procent w porównaniu z poprzednim rokiem. Pomógł zapewne coraz lepszy stan techniczny gry i kolejne łatki, ale bez wątpienia impulsem było też anime »Cyberpunk: Edgerunners«, wydane we wrześniu.

Zobacz także