Skip to main content

Początkowa snajperka w Modern Warfare 2 jest zbyt potężna. Gracze uważają, że psuje zabawę

„Każdy mecz stał się nudny”.

Początkowa snajperka w Call of Duty Modern Warfare 2 okazała się jedną z najpotężniejszych broni w grze. Gracze uważają, że korzystanie z niej psuje zabawę.

Mowa tu o karabinie wyborowym SP-R 208. Broń jest bardzo łatwa do odblokowania - zostaje dodana do zbrojowni gracza zaledwie na siódmym poziomie doświadczenia - i w odpowiednich rękach powoduje spustoszenie na serwerach.

Snajperka zabija jednym strzałem, a po usunięciu lunety można bardzo szybko celować z wyjątkowo precyzyjnego celownika mechanicznego. W połączeniu z odpowiednimi dodatkami i umiejętnościami postaci, karabin sprawdza się zarówno na krótkim, jak i długim dystansie.

Ta broń sprawia, że mecze w trybie Hardpoint są strasznie nudne. Mam wrażenie, że każda drużyna, na którą trafiam używa tylko tej broni i nie pozwala nam się nawet zbliżyć do punktów kontrolnych. To strasznie frustrujące” - nie ukrywa złości użytkownik Reddita o pseudonimie Funnellboi.

Mam nadzieję, że wszyscy gracze z SP-R 208 dobrze się bawią, bo ja na pewno nie” - komentuje ANZAC3RAR. „W snajperkach nie powinno w ogóle dać się zdjąć lunety” - uważa RIPBlueRaven.

Co ciekawe, broń już wcześniej pojawiła się w Call of Duty Warzone i podobnie dawała się graczom we znaki - deweloperzy z Infinity Ward prawdopodobnie wykorzystali ten sam asset broni. Wygląda jednak na to, że wszystkie karabiny snajperskie w najnowszej odsłonie Call of Duty są wyjątkowo potężne. Niektórzy gracze wprost proszą o wyłączenie tej klasy broni z niektórych trybów zabawy.

Zobacz także