Pokémon GO - wszystkie Pokemony typu Fighting i Psychic
Lista stworków walczących oraz psychicznych.
Stworków typu walki, czy też walczącego (jakkolwiek dziwnie brzmi to w języku polskim) jest w GO siedem. Co więcej, wszystkie reprezentują tylko ten jeden typ. Ich słabości to ataki typu wróżkowego, psychicznego i ataki typu Flying. Ciosy Fighting są skuteczne przeciwko stworkom normalnym, lodowym, skalnym i stalowym.
Typ Psychic reprezentowany jest przez osiem stworków, w tym dwa wyjątkowe - Mew i Mewtwo. Ataki Psychic są wyjątkowo dobre przeciw stworkom typu trującego (Poison) i walczącego (Fighting).
Warto zaznaczyć, że znaczenie w trakcie potyczek ma typ ataku, a nie tylko typ Pokemona, gdy zadajemy obrażenia. Może się zdarzyć, że - przykładowo - Pokemon ognisty zaatakuje zwykłym uderzeniem, które nie jest liczone jako atak typu Fire.
Opisując wszystkie Pokemony, wymieniamy ich możliwe ataki. Należy jednak pamiętać, że ciosy w Pokemon GO dobierane są losowo i nie jesteśmy w stanie ich zmieniać. Nie mamy wpływu na to, jaki atak specjalny otrzyma stworek po ewolucji. Gra jest dostępna w angielskiej wersji językowej, zachowujemy więc oryginalne nazwy ataków.
Powrót do spisu treści: Pokémon GO - poradnik i najlepsze wskazówki
Gdzie szukać:
Typ walczący (Fighting): okolice stadionów, aren, dużych siłowni i klubów fitness, a także różnych obiektów sportowych, bieżni.
Typ psychiczny (Psychic): głównie niedaleko szpitali.
Zobacz: Pokémon GO - lista wszystkich Pokémonów
Mankey
Temperamentny stworek przypominający małpę. Agresywny i złośliwy, przepada za bójkami. Cały czas przebywa w stadzie, w przeciwnym razie narasta u niego agresja.
Typ 1: walki (Fighting)
Numer: 56
Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)
Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)
Ewolucja: Mankey -> Primeape
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Karate Chop, Scratch
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Cross Chop, Low Sweep, Brick Break
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 50
Primeape
Stworek przypomina swoją poprzednią formę, jest jednak jeszcze bardziej temperamentny i poirytowany. Zawsze gotowy do walki, nie należy go prowokować w żaden sposób.
Typ 1: walki (Fighting)
Numer: 57
Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)
Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)
Ewolucja: Mankey -> Primeape
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Low Kick, Karate Chop
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Cross Chop, Low Sweep, Night Slash
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -
Machop
Niski, humanoidalny Pokemon. Raczej szczupły, ale bardzo umięśniony. Żyje w terenach górskich i niemal cały czas spędza na ciężkim treningu, podnoszeniu ciężarów.
Typ 1: walki (Fighting)
Numer: 66
Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)
Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)
Ewolucja: Machop -> Machoke -> Machamp
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Low Kick, Karate Chop
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Cross Chop, Low Sweep, Brick Break
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 25
Machoke
Duży, szary Pokemon, poruszający się na dwóch nogach. Jego twarz nadaje mu nieco wężowaty wygląd. To mistrz sztuk walki, niezwykle silny - może podnieść jednym palcem wielki głaz.
Typ 1: walki (Fighting)
Numer: 67
Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)
Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)
Ewolucja: Machop -> Machoke -> Machamp
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Low Kick, Karate Chop
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Submission, Brick Break, Cross Chop
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 100
Machamp
Finalna forma Machopa ma aż cztery ręce, które skutecznie wykorzystuje w walce. Potrafi zadać kilkaset uderzeń w ciągu jednej sekundy. Raczej porywczy.
Typ 1: walki (Fighting)
Numer: 68
Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)
Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)
Ewolucja: Machop -> Machoke -> Machamp
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Bullet Punch, Karate Chop
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Stone Edge, Submission, Cross Chop
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -
Hitmonlee
Humanoidalny Pokemon z owalnym ciałem. Nie ma wykształconych uszu ani ust. Jest świetnym biegaczem, a zwinne nogi dobrze wykorzystuje także podczas walki.
Typ 1: walki (Fighting)
Numer: 106
Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)
Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)
Ewolucja: -
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Low Kick, Rock Smash
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Stomp, Low Sweep, Stone Edge
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -
Hitmonchan
Pokemon-bokser. Cały czas nosi bokserskie rękawice i bez przerwy trenuje. Niepokonany w walce na pięści, a niektórymi uderzeniami jest nawet w stanie przebić gruby beton.
Typ 1: walki (Fighting)
Numer: 107
Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)
Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)
Ewolucja: -
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Bullet Punch, Rock Smash
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Fire Punch, Ice Punch, Thunder Punch, Brick Break
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -
Abra
Nieduży, żółty stworek, poruszający się na dwóch nogach. Potrafi wyczuć niebezpieczeństwo z daleka i teleportować się, ale musi też dużo spać - nawet 18 godzin dziennie.
Typ 1: Psychic
Numer: 63
Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)
Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)
Ewolucja: Abra -> Kadabra -> Alakazam
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Zen Headbutt
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psyshock, Signal Beam, Shadow Ball
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 25
Kadabra
Druga forma Abry jest nieco większa, zawsze trzyma też łyżeczkę, która służy wzmacnianiu jego mocy telekinetycznych. Potrafi wywołać ból głowy, a nawet cofnąć czas.
Typ 1: Psychic
Numer: 63
Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)
Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)
Ewolucja: Abra -> Kadabra -> Alakazam
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Psycho Cut, Confusion
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psybeam, Dazzling Gleam, Shadow Ball
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 100
Alakazam
Większy od Kadabry, ma dłuższe wąsy i dwie łyżki wspomagające jego zdolności. Dzięki mocy swojego umysłu porusza ciałem i podtrzymuje ciężką głowę. Posiada wszystkie możliwe talenty telekinetyczne.
Typ 1: Psychic
Numer: 65
Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)
Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)
Ewolucja: Abra -> Kadabra -> Alakazam
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Psycho Cut, Confusion
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psychic, Dazzling Gleam, Shadow Ball
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -
Drowzee
Stworek przypominający tapira. Potrafi wprowadzać ludzi w stan snu, jest też w stanie wyczuwać sny i żywi się nimi. Pamięta szczegóły każdego snu, który spożyje.
Typ 1: Psychic
Numer: 96
Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)
Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)
Ewolucja: Drowzee -> Hypno
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Pound, Confusion
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psybeam, Psyshock, Psychic
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 50
Hypno
Mistrz hipnozy, wprowadzający w taki stan ludzi po to, by żywić się ich snami. Jest w stanie widzieć i dobierać te sny, które najbardziej mu odpowiadają.
Typ 1: Psychic
Numer: 97
Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)
Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)
Ewolucja: Abra -> Hypno
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Zen Headbutt, Confusion
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psyshock, Psychic, Shadow Ball
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -
Mr. Mime
Dosyć specyficzny, humanoidalny Pokemon, który zachowuje się jak mim. Sztukę tę doprowadza do takiej perfekcji, że jest w stanie tworzyć niewidzialne obiekty.
Typ 1: Psychic
Numer: 122
Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)
Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)
Ewolucja: -
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Zen Headbutt, Confusion
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psybeam, Psychic, Shadow Ball
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -
Mewtwo
Pokemon stworzony przez naukowców w wyniku eksperymentów nad genami Mew, przez co uważany jest za pozbawionego empatii, inteligencji uczuciowej. Niezwykle potężny.
Typ 1: Psychic
Numer: 63
Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)
Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)
Ewolucja: -
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Psycho Cut, Confusion
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psychic, Shadow Ball, Hyper Beam
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -
Mew
Tajemniczy Pokemon, którego DNA ma w sobie podobno cząstki DNA każdego innego Pokemona. Niezwykle inteligentny, posiada potężne moce psychiczne, potrafi stać się niewidzialnym, latać, a nawet zmieniać formę.
Typ 1: Psychic
Numer: 151
Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)
Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)
Ewolucja: -
Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Pound
Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psychic
Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -