Skip to main content

Pół miliona egzemplarzy w pięć dni. Evil Dead niespodziewanym sukcesem

Ash Williams w akcji.

Firma Embracer Group pochwaliła się podczas rozmowy z inwestorami, że sieciowy horror Evil Dead: The Game sprzedał się w nakładzie ponad 500 tysięcy egzemplarzy w zaledwie pięć dni.

Warto zauważyć, że doniesienia pochodzą na razie z fanowskiego konta jednego z obecnych na spotkaniu, a nie bezpośrednio od firmy.

Produkcja Saber Interactive debiutowała 13 maja na PC, PlayStation 4, PS4, Xbox One oraz Xbox Series X/S. W planach na przyszłość jest jeszcze wersja Nintendo Switch.

Rozgrywka w Evil Dead: The Game opiera się na założeniach znanych między innymi z Dead by Daylight, a więc na asymetrycznej rywalizacji sieciowej. Grupa graczy wciela się w osoby starające się przetrwać w walce z silniejszym wrogiem, którym kieruje inny użytkownik.

W planach na przyszłość jest już bogaty zestaw DLC, co zapewne nie będzie większym zaskoczeniem, widząc taką sprzedaż. Popularność trudno jest jednak ocenić, ponieważ wersja PC dostępna jest tylko w Epic Games Store.

Zobacz także