Pół miliona egzemplarzy w pięć dni. Evil Dead niespodziewanym sukcesem
Ash Williams w akcji.
Firma Embracer Group pochwaliła się podczas rozmowy z inwestorami, że sieciowy horror Evil Dead: The Game sprzedał się w nakładzie ponad 500 tysięcy egzemplarzy w zaledwie pięć dni.
Warto zauważyć, że doniesienia pochodzą na razie z fanowskiego konta jednego z obecnych na spotkaniu, a nie bezpośrednio od firmy.
Produkcja Saber Interactive debiutowała 13 maja na PC, PlayStation 4, PS4, Xbox One oraz Xbox Series X/S. W planach na przyszłość jest jeszcze wersja Nintendo Switch.
Rozgrywka w Evil Dead: The Game opiera się na założeniach znanych między innymi z Dead by Daylight, a więc na asymetrycznej rywalizacji sieciowej. Grupa graczy wciela się w osoby starające się przetrwać w walce z silniejszym wrogiem, którym kieruje inny użytkownik.
W planach na przyszłość jest już bogaty zestaw DLC, co zapewne nie będzie większym zaskoczeniem, widząc taką sprzedaż. Popularność trudno jest jednak ocenić, ponieważ wersja PC dostępna jest tylko w Epic Games Store.