Połączenie Bizancjum i XXIII wieku. Zapowiedziano ambitne LLL
Premiera w 2024 roku.
LLL to nietypowo nazwany projekt koreańskiego studia NCSoft. W planach jest ogromny, otwarty świat, w którym równolegle współistnieją linie czasowe X-wiecznego Bizancjum i XXIII-wiecznej przyszłości.
Jeśli mowa o bardziej praktycznym opisie, mowa o sieciowej strzelance MMO z akcją w perspektywie trzeciej osoby. Gdyby nie ten ostatni element, całość można by całkiem celnie porównać do Destiny, choć deweloperzy mówią o „całkiem nowym gatunku”. Premiera na PC w 2024 roku.
Twórcy przygotowują 30 kilometrów kwadratowych postapokaliptycznego Seulu, a uniwersum połączy właśnie elementy odległej przeszłości i przyszłości. Cały świat będzie jedną, wielką mapą - zapewnia szef projektu, Jaehyun Bae, cytowany na oficjalnej stronie.
„Ludzie, mutanty i demony z różnych epok i różnych etapów rozwoju technologii spotykają się w jednym świecie” - wyjaśnia deweloper o osobnym materiale. „Co mogłoby wydarzyć się w takim świecie?”.
NCSoft zajmuje się zazwyczaj bardziej „standardowymi” grami MMO. Strzelanie oraz kamera TPP będą znaczącymi odstępstwami od reguły, tak samo jak fakt, że nie stworzymy własnych postaci, lecz wybierzemy z gotowych archetypów. Bae wszystko to uważa za bardzo ekscytującą perspektywę.
„Na rynku nie brakuje udanych strzelanek, ale my chcieliśmy stworzyć nowy gatunek, całkowicie odmienny od popularnych looter shooterów czy gier battle royale” - zapewnił.