Polska strzelanka Inner Chains debiutuje 20 kwietnia na PC
Biomechaniczna akcja.
Imgn.pro ogłosiło, że polska strzelanka Inner Chains od studia Telepaths' Tree ukaże się w przyszłym miesiącu. Premierę zaplanowano na 20 kwietnia, wyłącznie na PC. Dystrybucją w Polsce zajmuje się firma Cenega.
Poniżej znaleźć można także najnowszy trailer, prezentujący połączenia horroru i FPP, przygotowane na silniku Unreal Engine 4. Jest gęsty, mroczny klimat, inspirowany surrealistyczną sztuką.
„Bez ingerencji człowieka natura zaczęła zawłaszczać to, co przed latami zostało jej odebrane. W pogoni za doskonałością upodobniła się do porzuconych tworów i zdobyczy technologicznych, dając początek biomechanicznym bytom i zmieniając rzeczywistość nie do poznania” - czytamy w opisie.
Cenę ustalono na 20 euro (ok. 85 zł). W planach na przyszłość są jeszcze konwersje PS4 i Xbox One.
Sfinansowana na Kickstarterze produkcja do pewnego stopnia przypomina tytuły z serii Painkiller - gdyby obniżyć nieco tempo walki i liczbę przeciwników, ale uczynić lokacje nieco straszniejszymi.
Inner Chains miało ukazać w czerwcu ubiegłego roku, ale niemal w ostatnim momencie twórcy postanowili przełożyć premierę na przełom trzeciego i czwartego kwartału. Także i tego terminu nie udało się dotrzymać.
Decyzję autorzy tłumaczyli sukcesem, jaki projekt odniósł na Kickstarterze - ze względu na duże zainteresowanie, postanowili poświęcić strzelance więcej czasu i rozbudować grę o dodatkowe treści.
Zwiedzimy więc zapomniane ruiny i jaskinie w górach, tajemniczy las wypełniony niebezpiecznymi stworzeniami i roślinami, a także majestatyczne świątynie, opanowane przez Rządzącą Kastę. Do tego kreatywne, „żyjące” bronie i historia w tle.