Polska strzelanka Ruiner zadebiutuje latem na PC i konsolach
Przyszłość i grafika w stylu anime.
Firma Devolver Digital ogłosiła, że powstająca w polskim studiu Reikon Games stylowa strzelanka Ruiner ukaże się latem tego roku.
Dokładnej daty premiery na razie jednak nie podano. Produkcja zadebiutuje na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Tytuł wyróżnia się oprawą graficzną, która utrzymana jest w stylu znanym z anime „Akira”. Wydarzenia przedstawiono w rzucie izometrycznym, a sama gra oferuje akcję rodem z Hotline Miami.
Podczas zabawy weźmiemy udział w dynamicznych starciach z przeciwnikami. Wrogów zlikwidujemy na kilka sposobów, korzystając ze zróżnicowanego arsenału - zarówno zwykłej rury, jak i bardziej wyszukanych narzędzi pokroju katany czy dwuręcznego miecza.
Nie zabraknie też ponad 20 rodzajów broni palnej, w tym pistoletów, strzelb, karabinów strzelających plazmą oraz dział. Do tego gadżety i cybernetyczne implanty, poszerzające możliwości prowadzonej postaci. Posiadane wyposażenie ulepszymy w trakcie rozgrywki.
Twórcy podkreślają, że w Ruiner kluczem do sukcesu jest ciągłe pozostawanie w ruchu. Szybkie poruszanie po polu bitwy pozwoli uniknąć ataków wyprowadzanych przez oponentów.
Akcję produkcji osadzono w 2091 roku w mieście Rengkok. Wcielamy się w zamaskowanego psychopatę, który stara się uratować swojego brata z rąk korporacji sprzedającej dostęp do rozrywki w wirtualnych światach. W zadaniu bohaterowi pomaga tajemnicza hackerka.
Autorzy podkreślają, że tytuł czerpie inspiracje „z kultowych, cyberpunkowych anime i klasycznych gier”. Nawiązania pojawią się nie tylko w warstwie wizualnej, ale i dźwiękowej, którą współtworzy Susumu Hirasawa - kompozytor muzyki do japońskich filmów i seriali animowanych.