Polska strzelanka Superhot wkroczy 28 lutego w fazę testów alpha
Twórcy informują o postępach.
Twórcy niezależnej strzelanki Superhot z polskiego studia Blue Brick poinformowali na Kickstarterze o postępach w pracach. Dowiedzieliśmy się między innymi, że już 28 lutego część użytkowników otrzyma dostęp do gry w wersji alpha.
Alpha zarezerwowana jest dla osób, którzy podczas zbiórki wpłacili co najmniej 200 dolarów na konto deweloperów. Wczesna edycja zawiera sześć poziomów, założenia fabuły oraz tryb Endless, z niekończącymi się falami wrogów.
Ujawniono także, że udało się ukończyć opcjonalne modyfikatory rozgrywki, dostępne w pełnej wersji. To między innymi konieczność przejścia etapu bez strzelania, tylko z rzucaniem przedmiotami. Inne opcje to ogłuszające naboje czy „wrogowie są widoczni tylko, gdy gracz się porusza”.
Blue Brick dopracowało również sterowanie za pomocą kontrolerów i możliwość oglądania powtórek.
Superhot powstało w ramach imprezy 7DPFS, podczas której deweloperzy mają 7 dni na zaprojektowanie i stworzenie prostej strzelanki. Koncept sprawdzić można za darmo, z poziomu przeglądarki, na stronie gry. Demo szybko przyciągnęło uwagę graczy i mediów branżowych na całym świecie, co przełożyło się na udaną kampanię na Kickstarterze - pozyskano ponad 250 tys. dolarów.
Pomysł na rozgrywkę jest dosyć nietypowy. Czas płynie tylko wtedy, gdy główny bohater się porusza. Pozwala to w efektowny sposób unikać kul wroga. Twórcy zdecydowali się na minimalistyczną oprawę graficzną, w której dominują biel i szarość z czerwonymi akcentami.
Gra zadebiutuje w tym roku na PC i komputerach Mac.