Polski horror Agony prezentuje się niepokojąco
Akcja w piekle.
Niezależne studio Madmind z Bydgoszczy ujawniło swój debiutancki projekt - niepokojący i mroczny horror Agony z widokiem w perspektywie pierwszej osoby.
Premiera w pierwszym kwartale 2017 roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Korzenie projektu sięgają ubiegłego roku, gdy na Kickstarterze pojawiła się kampania na rzecz Sacred Agony. Starano się pozyskać 545 tysięcy euro, lecz zakończyło się na... 3,3 tys. i anulowaniu zbiórki. Jak widać, deweloperzy się nie poddają.
Założenia nie zmieniły się w większym stopniu: gracze wcielą się w duszę zabłąkaną w piekielnych czeluściach. Celem wędrówki jest odzyskanie wspomnień i ucieczka z przeklętego miejsca.
Zabraknie możliwości bezpośredniej walki z napotykanymi demonami, lecz interesującym aspektem wydaje się koncept przejmowania kontroli nad innymi istotami, także ludźmi. Akcja będzie wyglądać inaczej w zależności od kontrolowanej postaci.
Zwiedzimy łącznie cztery strefy piekła, rozwiązując także liczne zagadki logiczne, a także poszukując ukrytych przedmiotów kultu, komnat oraz elementów rozwijających fabułę.
Madmind Studio liczy obecnie dziewięć osób, podczas prac nad Agony korzystających z silnika Unreal Engine 4.