Polskie Bohemian Killing połączy przygody Phoenixa Wrighta z Gone Home
„Pierwszoosobowy dramat sądowy.”
Polskie studio The Moonwalls ze Szczecina rozpoczęło zbiórkę pieniędzy na dokończenie produkcji Bohemian Killing, czyli gry opisywanej przez twórcę jako „pierwszy w pełni nieliniowy, pierwszoosobowy dramat sądowy”.
Wśród inspiracji, deweloper Marcin Makaj wymienia popularną serię tekstowych przygodówek Phoenix Wright z konsol Nintendo oraz niezależne Gone Home, w którym eksplorujemy posiadłość w widoku FPP.
Akcja toczy się w steampunkowej wersji Paryża, w końcu XIX wieku. „Różnice klasowe, wszechobecny rasizm w końcu doprowadzają do tragedii” - czytamy w opisie fabuły. Gracz staje przed sądem, gdzie musi obrać najlepszą linię obrony.
Rozgrywkę przedstawiono na dwóch płaszczyznach. W teraźniejszości znajdujemy się na sali sądowej, a każde pytanie ze strony oskarżyciela cofa nas do przeszłości. Nasze działania, decyzje i interakcje wpływają na zeznania.
Premierę Bohemian Killing zaplanowano na maj przyszłego roku, na PC, Maca i Linux. Do 9 grudnia Makaj chce zebrać 13 tysięcy dolarów.