Polskie Dying Light z darmowymi atrakcjami z okazji trzecich urodzin gry
DLC, wydarzenie i nie tylko.
Pod koniec stycznia minęły trzy lata od premiery Dying Light - produkcji od polskiego studia Techland. W związku z tym dla graczy przygotowano kilka atrakcji.
W lutym do gry w wersji PC zawita nieokreślona jeszcze darmowa zawartość. W planach jest jeszcze Nieumarła miłość - specjalne wydarzenie organizowane z okazji Walentynek.
Poza tym projekt z zombie w rolach głównych wzbogaci się o trzecie z dziesięciu przygotowywanych DLC - szczegółów nie podano, ale można się spodziewać między innymi kolejnego wyposażenia. Do tego udostępniane co tydzień bezpłatne prezenty i promocje na tytuł z rabatami sięgającymi nawet 67 procent.
- Długi cykl życia Dying Light to kumulacja pracy całego zespołu wspieranego przez społeczność na całym świecie, która spędzając w Harran setki godzin pokazuje nam swoją niezrównaną miłość do gry - podkreśla producent Tymon Smektała.
- Dziękujemy im za tak niezwykłe zaangażowanie i chęć do nieustannego dzielenia się opiniami o grze, bo właśnie te uwagi pozwalają nam czynić ją jeszcze lepszą - dodaje.
Produkcja cieszy się dużą popularnością. Dotychczas w tytuł zagrało 13 milionów osób, zaś każdego tygodnia na serwery loguje się 500 tysięcy unikalnych użytkowników.
Dying Light zadebiutowała w styczniu 2015 roku na PC, PS4 i Xbox One. Gra została ciepło przyjęta przez recenzentów: obecna średnia ocen w serwisie Metacritic waha się - w zależności od platformy - między 74 a 75 procent.
Dwanaście miesięcy później światło dzienne ujrzało duże rozszerzenie o nazwie The Following. Dodatek wprowadził nową kampanię fabularną, pojazd typu buggy oraz porcję niedostępnego wcześniej wyposażenia, w tym kolejne bronie.
Warto wspomnieć, że powstaje Bad Blood - samodzielne DLC, które zaoferuje przeznaczony dla maksymalnie sześciu graczy tryb sieciowy. Wariant wzorowany jest na popularnym PUBG.