Skip to main content

Polskie Forever Skies zbiera świetne recenzje, a twórcy chwalą się wynikami

A to dopiero wczesny dostęp.

Niezależne Forever Skies od polskiego studia Far From Home cieszy się sporym zainteresowaniem, mimo że tytuł dostępny jest wyłącznie w ramach wczesnego dostępu. Twórcy pochwalili się wynikami.

Produkcja zadebiutowała w fazie Early Access 22 czerwca i w przeciągu niecałego tygodnia sprzedała się w liczbie ponad 50 tysięcy egzemplarzy. Andrzej Blumenfeld, dyrektor generalny Far From Home, przyznał otwarcie, że sukces gry przekroczył oczekiwania zespołu.

Cieszymy się, że nasza wizja postapokaliptycznego świata Forever Skies przemawia do szerokiej publiczności. Przekroczenie progu 50 tysięcy sprzedanych egzemplarzy w ciągu zaledwie trzech dni to dla nas ogromny sukces i potwierdzenie, że podjęte przez nas wyzwania i trud pracy przyniosły efekty” - czytamy w wypowiedzi cytowanej przez Stockwatch.

Gra zdążyła już zebrać ponad 800 recenzji na Steamie, z czego ponad 89% zakwalifikowano jako pozytywne. Gracze zachwalają unikalny, postapokaliptyczny klimat, wciągającą rozgrywkę i sprawną optymalizację. Nie brak porównań do równie udanych survivali jak Sons of the Forest czy Subnautici.

W Forever Skies wcielamy się bowiem w naukowca, który powraca na Ziemię zniszczoną lata temu przez katastrofę ekologiczną. Ludzkość uciekła z planety, którą spowija teraz toksyczny pył, nad którym poruszamy się własnym sterowcem. W przerwach od eksploracji i walki o przetrwanie staramy się oczywiście odkryć przyczynę upadku cywilizacji.

Od początku tworzenia Forever Skies zależało nam na stworzeniu kontrastu w przestrzeni nad i pod pyłem. Przygotowaliśmy specjalnie mechaniki i zmieniliśmy cały styl gry tak, by wyruszający w podróż pod pył gracz czuł, że jest to zupełnie inne doświadczenie” - opowiadał cytowany wcześniej dyrektor generalny.

Forever Skies dostępne jest obecnie wyłącznie na PC, ale pełna wersja gry ma trafić również na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Twórcy zamierzają wykorzystać fazę wczesnego dostępu i rozwijać grę o nowe elementy, np. tryb kooperacji.

Zobacz także