Polskie Seven: The Days Long Gone „ozłocone”
Jest też nowy zwiastun gry.
Imgn.pro ujawniło, że Seven: The Days Long Gone osiągnęło tak zwany „złoty” status, co oznacza, że prace nad projektem polskiego studia Fool's Theory zostały zakończone. W związku z tym opublikowano nowy trailer gry.
Zwiastun koncentruje się na systemie ruchu. Postać gracza wykaże się dużą zwinnością i niczym bohaterowie serii Assassin's Creed swobodnie wespnie się po różnych konstrukcjach, przeskoczy między przepaściami czy przeciśnie się przez okna.
Do tego chwyci się krawędzi, uniknie nadlatujących pocisków i wykona ślizg w kierunku nadchodzących przeciwników. Wszystko zaś w izometrycznym rzucie kamery.
Seven: The Days Long Gone ukaże się 1 grudnia, tylko na PC.
W produkcji wcielamy się w samotnego wędrowca o imieniu Teriel, przemierzającego imperium Vetrall. Miejscem akcji jest postapokaliptyczne uniwersum, w którym resztki ludzkości cofnęły się do czasów średniowiecza, choć przy obecności zapomnianej, zaawansowanej technologii.
Ważną rolę odgrywa upływ czasu w otwartym świecie, ponieważ każda postać funkcjonuje według własnej rutyny dnia. Niekiedy trzeba poczekać na odpowiedni moment, w czym pomaga przycisk szybkiego przewijania - prawie jak w Metal Gear Solid.
Prowadzona postać nie awansuje na kolejne poziomy doświadczenia, lecz nie brakuje ekwipunku: pancerza, broni i chipów. Te ostatnie gwarantują specjalne umiejętności, a także dostęp do magii.
Odpowiedzialne za prace Fool's Theory - studio założone przez weteranów z CD Projekt Red - ujawniło swój debiutancki projekt w sierpniu 2015 roku. Seven opisali wtedy jako „inspirowany Thiefem, izometryczny tytuł RPG w trzech wymiarach”.