Polskie Worlds of Magic po raz drugi zbiera pieniądze na Kickstarterze
Potrzeba funduszy m.in. na usprawnienia w grafice.
Tydzień temu polski „duchowy następca” Master of Magic - Worlds of Magic - po raz drugi pojawił się na Kickstarterze. Tym razem twórcy ze studia Wastelands Interactive postawili sobie skromny cel 5 tys. dol., który udało się już osiągnąć.
Podstawowa mechanika gry jest już podobno ukończona, a deweloperzy skupiają się teraz między innymi na dodatkowych elementach oprawy graficznej i dźwiękowej.
Aby zachęcić użytkowników Kickstartera do wpłat, opublikowano także wersję demonstracyjną, przedstawiającą walkę na dwóch mapach. Demo można pobrać na oficjalnej stronie lub sprawdzić w przeglądarce.
Worlds of Magic reprezentuje gatunek 4X, czyli „eksplorację, ekspansję, eksploatację i eksterminację” w świecie fantasy. Wcielamy się w potężnego czarodzieja, dysponującego ponad 300 zaklęciami z 12 szkół. Twórcy przygotowują 8 frakcji, taktyczną walkę i ponad 80 różnych jednostek, zdobywających w czasie potyczek doświadczenie.
Prowadzone armie wzmocnią także wynajmowani bohaterowie, a ogromne mapy składają się z siedmiu wymiarów, czekających na eksplorację i podbój.
Wastelands Interactive planuje premierę na PC, Mac i Linux (w styczniu 2014 roku) oraz na iOS i Androida (lipiec 2014). Podczas pierwszej zbiórki - zakończonej 2 maja - zebrano ponad 45 tys. funtów.