Skip to main content

Ponad 2 miliony sprzedanych kopii The Binding of Isaac

Twórcy pracują nad wersją konsolową.

Współzałożyciel studia Team Meat, Ed McMillen poinformował, że niezależna gra z gatunku roguelike - The Binding of Isaac - przekroczyła poziom dwóch milionów sprzedanych egzemplarzy.

Gra ukazała się w październiku 2011 roku, a jeszcze w czerwcu zeszłego roku informowano, że gracze zdecydowali się na zakup 700 tys. kopii tytułu.

The Binding of Isaac

McMillen ujawnił dane podczas rozmowy z twórcami podcastu Northernlion, gdzie twórca opowiadał także o nowej wersji The Binding of Isaac, planowanej na PS3, PS Vita i PC.

Procent przyznał, że odświeżona odsłona gry, określana jako The Binding of Isaac: Rebirth, powstaje w nowej technologii i nie będzie ograniczona możliwościami Adobe Flasha, na bazie którego stworzono oryginalną wersję. Oznacza to płynniejszą rozgrywkę, ale także więcej zawartości.

Jedną z nowości będzie Mystery Man, określany jako „losowo generowana postać, sterowana przez gracza, posiadająca losowe przedmioty i statystyki”. Twórca dodał także, że maksymalny poziom zdrowia zostanie ograniczony do 12 „serduszek”.

The Binding Isaac: Rebirth zawierać będzie pierwszy dodatek, The Wrath of the Lamb, oraz drugi, zupełnie nowy. Ponadto, gra zyska tryb lokalnej kooperacji, oprawę graficzną w szesnastobitowym stylu oraz wiele innych przedmiotów i pomniejszych ulepszeń. Autor nazywa Rebirth „totalnym remake'iem”.

Historia skupia się na tytułowym Isaacu. Bóg, jako dowodu wiary, zażądał, aby matka zabiła Isaaca. Chłopiec ucieka jednak do piwnicy. Gra jest strzelanką w 2D, w której przemierzamy losowo generowane podziemia i zbieramy przedmioty.

Zobacz także