Skip to main content

Ponad 4 mld dol. z mikropłatności dla wydawcy Call of Duty w 2017 roku

Połowa przychodów Activision Blizzard.

Przychody Activision Blizzard za rok 2017 wyniosły 7,16 miliarda dolarów - z czego ponad 4 miliardy to przychody z mikropłatności i zakupów wewnątrz wszystkich gier amerykańskiego wydawcy.

Wzrosły też ogólne przychody ze sprzedaży cyfrowej, a więc mikrotransakcji oraz cyfrowych wersji gier - poinformowali przedstawiciele firmy w raporcie finansowym.

Warto zaznaczyć, że aż 2 miliardy dolarów wygenerowały mikropłatności z gier studia King.com, a więc choćby niezwykle popularna mobilna seria Candy Crush.

Inne najważniejsze źródła przychodów z zakupów wewnątrz gier - na przykład kupna tak zwanych lootboxów - w przypadku Activision Blizzard to:

  • Overwatch
  • Hearthstone
  • Call of Duty
  • World of Warcraft
  • Destiny 2
Zobacz na YouTube

Mikropłatności to istotne źródło dochodów dla wielu dużych wydawców. Wczoraj Take-Two informowało, że Red Dead Redemption 2 z pewnością doczeka się płatności wewnątrz gry - zapewne na wzór GTA Online.

Zobacz także