Skip to main content

Ponad 5 mld dolarów w 2021 roku - tyle wydano na mikropłatności w grach Activision Blizzard

Najlepsze wyniki w historii firmy.

Dokładnie 5,1 mld dolarów - tyle użytkownicy gier Activision Blizzard wydali na mikrotransakcje w 2021 roku. To najlepszy wynik firmy w historii, jeśli chodzi o mikropłatności.

Nie wskazano zarobków w konkretnych grach, można się jednak domyślać, że spore sumy z mikropłatności pochodzą z gier mobilnych, takich jak Candy Crush. Potencjał dla dochodów z mikropłatności ma także Call of Duty Warzone czy gry Blizzarda - jak Hearthstone.

Candy Crush od firmy King - należącej już do Activision - bije rekordy popularności

Z ciekawostek: w raporcie finansowym pada wzmianka o gorszej niż spodziewana sprzedaży Call of Duty Vanguard i mniejszym zaangażowaniu graczy niż w przypadku Call of Duty Black Ops: Cold War.

Przypomniano także, że w czerwcu 2023 roku sfinalizowany zostanie zakup Activision-Blizzard przez Microsoft.

Zobacz także