Skip to main content

Ponad dziewięć minut akcji z mrocznej gry RPG Vampyr

Prosto z Gamescomu.

Francuskie studio Dontnod Entertainment po udanym Life is Strange stawia na gruntowną zmianę tematyki, w mrocznej grze Vampyr. Efekty dotychczasowych prac prezentowano na targach Gamescom w ubiegłym tygodniu.

Grafika koncepcyjna

Ten sam fragment akcji - ze śledztwem, imponującym oświetleniem, badaniem śladów i pierwszymi scenami walki - widzieliśmy już na targach E3 w tym roku.

W czasie potyczek zrobimy użytek ze zróżnicowanej broni białej oraz palnej. Dużą rolę w produkcji odegra eksploracja otoczenia. Struktura wirtualnego świata będzie do pewnego stopnia otwarta, choć - jak na wampira przystało - wyjdziemy z krypty tylko w nocy.

W grze wcielimy się w Jonathana E. Reida - wysokiej rangi wojskowego chirurga, który zostaje zamieniony w wampira.

Jako dziecko nocy, bohater dysponować ma unikalnymi umiejętnościami. W nagraniu pokazano, że potrafi na przykład „teleportować” się na krótkie odległości. Aby jednak skorzystać z talentów, musimy najpierw załadować pasek wampirzych mocy, co wymaga wypicia krwi.

Zobacz na YouTube

Akcja gry osadzona zostanie w Londynie, tuż po zakończeniu I wojny światowej, w czasie panowania „hiszpanki” - jednej z największych pandemii grypy w historii.

To właśnie w zdziesiątkowanej w wyniku działań wojennych i choroby stolicy Wielkiej Brytanii zaczęły pojawiać się wampiry.

Vampyr ukaże się w przyszłym roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Zobacz także